Tema: Re: rakiniai laikrodžiai (kainos)
Autorius: MumZer
Data: 2013-12-26 15:37:41
Kiekvienas verslas dirba su dviem rodikliais (labai suprastintai):
Bendrojo pelno marža ir veiklos sąnaudos.
Veiklos sąnaudose didžiąją dalį sudaro patalpų nuoma ir atlyginimai,
kurie iš esmės yra išoriniai veiksniai, kuriuos galima ribotai valdyti.
Turbūt klausimų dėl to, kad veiklos sąnaudos lietuviškos parduotuvės yra
mažesnės nei esančios europoje klausimų nekyla..
Bendrojo pelno marža - iš principo yra jau verslininko derybiniai
sugebėjimai:
Derėtis su tiekėjais
Sugebėti parduoti pirkėjui
Jei nesugebama vieno ar kito - prasideda verkšlenimai dėl rinkos, blogų
pirkėjų ir t.t. taip bandant nuslėpti savo norų ir sugebėjimų
neatitikimus. Mano nuomone - nemoki daryti verslo - eik dirbti samdomą
darbą.