Tema: Re: rakiniai laikrodžiai (kainos)
Autorius: MumZer
Data: 2013-12-25 18:37:41
skirtumas:
europinis shopas moka europinius atlyginimus ir uždirba pelna europiniam
akcininkui.
jau vien to man užtenka, kad lietuvišką verslą laikyti "nugręžinėtojų"
verslu.

p.s. jau esu minėjęs suunto pavyzdį, kuriame naujausi laikrodžiai
kainuoja DĖMĖSIO! vos pigiau ar tiek pat kiek amazone..
ir ką? ir neužsilenkė. neseniai buvo vilniaus maratono dalyviams akcija
tokia, kad vos nevažiavau į tą maratoną vien dėl laikrodžio :)
reiškia vieni gali, o kiti - ne?

p.p.s platintojai paprastai prekes gauna su gera nuolaida (ypač tokių
prekių kaip laikrodžiai). ir jei jau lyginti jų maržas ..
tai tegu nestovi "ant praėjimo" akropolyje. tegu atsidaro parduotyvėlę,
kur pigiau, bet ateis tie, kam tikrai reikia.
bet ne. geriau pagauti tuos, kurie perka "ant smūgio" su 200% antkainiu?
gal. ne man spręsti.
aš tiesiog baluoju kojomis.
konkrečiu atveju laikrodį kainuojantį amazone 500, o akropolyje - 1000,
už 600 nupirkčiau. vien dėl to, kad gali ateiti gyvai pasiimti. ir net
jei neturėtų - užsakyčiau pas lietuvius. visgi garantija, aptarnavimas
ir pan. nu bet come'on. 2x?