Tema: Re: beje
Autorius: Kurmis
Data: 2010-01-25 15:55:03
nepatingek tepalo lygi pasitikrint ir papildyt tinkamose ribose.
Kurmis

"Baggio" <baggio@ktv.lt> wrote in message 
news:hj705b$dpt$1@trimpas.omnitel.net...
>o kur gaut toki? :) Po kapotu tik langų skystį pilu...
>
>
> "k@z" <as@as.lt> wrote in message news:hj6vbd$cbu$1@trimpas.omnitel.net...
>> koks motoro kodas?
>> "Baggio" <baggio@ktv.lt> wrote in message 
>> news:hj6v5g$c0q$1@trimpas.omnitel.net...
>>> :)))
>>> Šiaip jokių niekad problemų neturėjau, tik kai valgyt pradėjo sakau 
>>> diržą keitė. Viskas. Elastingas padla, tik dažniau į kauną važinėt 
>>> pradėjau ir iškilo klausimas. Ačiū už jūsų fleimą, baisiai informatyvus, 
>>> ir net manualą pasiskaičiau :)
>>> "k@z" <as@as.lt> wrote in message 
>>> news:hj6rd4$4cv$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> anyway kazkaip nuo kito galo snekam:)
>>>> gal geriau atsakom i klausima. Kas bus jei as vazinesiu visam diapazone 
>>>> nuo 0 iki redline. Ir taip visada. Atsakymas toks netinka: negerai 
>>>> varikliui, uzlinks.
>>>> "k@z" <as@as.lt> wrote in message 
>>>> news:hj6r85$42n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> na nesutinku nei su vienu tavo argumentu:)
>>>>>
>>>>> 1. varikliuj stovint ant laisvu ir dirbant yra daug blogiau nei 
>>>>> vaziuojant visada ant redline
>>>>> 2. taip hondos varikliai yra aukstasukiai, ir turbut zinai, kad 
>>>>> pasiekus nustatytas apsukas, ijungiamas vtec. konkreciu temos 
>>>>> autoriaus atveju, nezinau, bet tarki b serijos kazkas ~ 5k rpm. (tada 
>>>>> turim dar 3k rpm reservo)
>>>>> 3. o darbines apsukos yra visame diapazone, tik priklauso kaip jos 
>>>>> buvo "nustatytos": t.y. jei nuo pat pagaminimo zmogus vazinejo tik ant 
>>>>> 2-3k rpm, tai tik ten ir bus geriausia toliau taip vazinet, bet jei 
>>>>> zmogus vazinejo misriai t.y. nuo 0 iki 8k rpm, tai tikrai bus tas pats 
>>>>> kas ant 2-3 krpm :)
>>>>> Kaip sakoma kaip pasiruosi taip ir gausis:)
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message 
>>>>> news:hj6qpk$31h$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>O dabar surink savo fantazijos likucius ir isivaizduok du vienodus 
>>>>>>motorus, vienas dirbs laisvu apsuku zonoje, kitas ties redlaino - 
>>>>>>kuris greiciau uzsilenks?
>>>>>> Bet kokiam varikliui sveikiausia yra stoveti vietoje, nesisukti. Tarp 
>>>>>> kitko - nuo 0 iki redlaino - nera darbines apsukos, tai tera apsukos, 
>>>>>> prie kuriu variklis nesuberes tam tikra laika, o darbines apsukos 
>>>>>> buna pr viduri, kiekvieno variklio savo, priklausomai nuo schemos, 
>>>>>> medziagu, tepimo mechanizmo bei tepalo sudeties ir charakteristiku ir 
>>>>>> t.t. ir t.t.
>>>>>> O tavo "dar 2krpm iki redlaino" - tai nekas kitas kaip "pacanska" 
>>>>>> kalba a-la "jo, zinaw, hondos varikliai megsta dirbti prie redlaino" 
>>>>>> :)
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "k@z" <as@as.lt> wrote in message 
>>>>>> news:hj6qdc$22o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Darbines apsukos yra diapazone nuo 0 iki redline. Jei pas tave 
>>>>>>> prasideda redline ties 7krpm, tai sukt iki 6.9k rpm yra daugiau nei 
>>>>>>> saugu. Vistiek nesuksi visada tiek, o esant reikalui, plius temos 
>>>>>>> autorius verke del 5k rpm, kas yra ~ 2k rpm iki redline.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>
>