:) na tada aisku su tavim:) siaip dokuose raso. Anyway, nebijok ten nieko spaust, tavo apsukos tokios ir turi buti ant tokio greicio tokiai masinai :) "Baggio" <baggio@ktv.lt> wrote in message news:hj705b$dpt$1@trimpas.omnitel.net... >o kur gaut toki? :) Po kapotu tik langų skystį pilu... > > > "k@z" <as@as.lt> wrote in message news:hj6vbd$cbu$1@trimpas.omnitel.net... >> koks motoro kodas? >> "Baggio" <baggio@ktv.lt> wrote in message >> news:hj6v5g$c0q$1@trimpas.omnitel.net... >>> :))) >>> Šiaip jokių niekad problemų neturėjau, tik kai valgyt pradėjo sakau >>> diržą keitė. Viskas. Elastingas padla, tik dažniau į kauną važinėt >>> pradėjau ir iškilo klausimas. Ačiū už jūsų fleimą, baisiai informatyvus, >>> ir net manualą pasiskaičiau :) >>> "k@z" <as@as.lt> wrote in message >>> news:hj6rd4$4cv$1@trimpas.omnitel.net... >>>> anyway kazkaip nuo kito galo snekam:) >>>> gal geriau atsakom i klausima. Kas bus jei as vazinesiu visam diapazone >>>> nuo 0 iki redline. Ir taip visada. Atsakymas toks netinka: negerai >>>> varikliui, uzlinks. >>>> "k@z" <as@as.lt> wrote in message >>>> news:hj6r85$42n$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> na nesutinku nei su vienu tavo argumentu:) >>>>> >>>>> 1. varikliuj stovint ant laisvu ir dirbant yra daug blogiau nei >>>>> vaziuojant visada ant redline >>>>> 2. taip hondos varikliai yra aukstasukiai, ir turbut zinai, kad >>>>> pasiekus nustatytas apsukas, ijungiamas vtec. konkreciu temos >>>>> autoriaus atveju, nezinau, bet tarki b serijos kazkas ~ 5k rpm. (tada >>>>> turim dar 3k rpm reservo) >>>>> 3. o darbines apsukos yra visame diapazone, tik priklauso kaip jos >>>>> buvo "nustatytos": t.y. jei nuo pat pagaminimo zmogus vazinejo tik ant >>>>> 2-3k rpm, tai tik ten ir bus geriausia toliau taip vazinet, bet jei >>>>> zmogus vazinejo misriai t.y. nuo 0 iki 8k rpm, tai tikrai bus tas pats >>>>> kas ant 2-3 krpm :) >>>>> Kaip sakoma kaip pasiruosi taip ir gausis:) >>>>> >>>>> >>>>> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message >>>>> news:hj6qpk$31h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>O dabar surink savo fantazijos likucius ir isivaizduok du vienodus >>>>>>motorus, vienas dirbs laisvu apsuku zonoje, kitas ties redlaino - >>>>>>kuris greiciau uzsilenks? >>>>>> Bet kokiam varikliui sveikiausia yra stoveti vietoje, nesisukti. Tarp >>>>>> kitko - nuo 0 iki redlaino - nera darbines apsukos, tai tera apsukos, >>>>>> prie kuriu variklis nesuberes tam tikra laika, o darbines apsukos >>>>>> buna pr viduri, kiekvieno variklio savo, priklausomai nuo schemos, >>>>>> medziagu, tepimo mechanizmo bei tepalo sudeties ir charakteristiku ir >>>>>> t.t. ir t.t. >>>>>> O tavo "dar 2krpm iki redlaino" - tai nekas kitas kaip "pacanska" >>>>>> kalba a-la "jo, zinaw, hondos varikliai megsta dirbti prie redlaino" >>>>>> :) >>>>>> >>>>>> >>>>>> "k@z" <as@as.lt> wrote in message >>>>>> news:hj6qdc$22o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Darbines apsukos yra diapazone nuo 0 iki redline. Jei pas tave >>>>>>> prasideda redline ties 7krpm, tai sukt iki 6.9k rpm yra daugiau nei >>>>>>> saugu. Vistiek nesuksi visada tiek, o esant reikalui, plius temos >>>>>>> autorius verke del 5k rpm, kas yra ~ 2k rpm iki redline. >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> > >