o kur gaut toki? :) Po kapotu tik langų skystį pilu... "k@z" <as@as.lt> wrote in message news:hj6vbd$cbu$1@trimpas.omnitel.net... > koks motoro kodas? > "Baggio" <baggio@ktv.lt> wrote in message > news:hj6v5g$c0q$1@trimpas.omnitel.net... >> :))) >> Šiaip jokių niekad problemų neturėjau, tik kai valgyt pradėjo sakau diržą >> keitė. Viskas. Elastingas padla, tik dažniau į kauną važinėt pradėjau ir >> iškilo klausimas. Ačiū už jūsų fleimą, baisiai informatyvus, ir net >> manualą pasiskaičiau :) >> "k@z" <as@as.lt> wrote in message >> news:hj6rd4$4cv$1@trimpas.omnitel.net... >>> anyway kazkaip nuo kito galo snekam:) >>> gal geriau atsakom i klausima. Kas bus jei as vazinesiu visam diapazone >>> nuo 0 iki redline. Ir taip visada. Atsakymas toks netinka: negerai >>> varikliui, uzlinks. >>> "k@z" <as@as.lt> wrote in message >>> news:hj6r85$42n$1@trimpas.omnitel.net... >>>> na nesutinku nei su vienu tavo argumentu:) >>>> >>>> 1. varikliuj stovint ant laisvu ir dirbant yra daug blogiau nei >>>> vaziuojant visada ant redline >>>> 2. taip hondos varikliai yra aukstasukiai, ir turbut zinai, kad >>>> pasiekus nustatytas apsukas, ijungiamas vtec. konkreciu temos autoriaus >>>> atveju, nezinau, bet tarki b serijos kazkas ~ 5k rpm. (tada turim dar >>>> 3k rpm reservo) >>>> 3. o darbines apsukos yra visame diapazone, tik priklauso kaip jos buvo >>>> "nustatytos": t.y. jei nuo pat pagaminimo zmogus vazinejo tik ant 2-3k >>>> rpm, tai tik ten ir bus geriausia toliau taip vazinet, bet jei zmogus >>>> vazinejo misriai t.y. nuo 0 iki 8k rpm, tai tikrai bus tas pats kas ant >>>> 2-3 krpm :) >>>> Kaip sakoma kaip pasiruosi taip ir gausis:) >>>> >>>> >>>> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message >>>> news:hj6qpk$31h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>O dabar surink savo fantazijos likucius ir isivaizduok du vienodus >>>>>motorus, vienas dirbs laisvu apsuku zonoje, kitas ties redlaino - kuris >>>>>greiciau uzsilenks? >>>>> Bet kokiam varikliui sveikiausia yra stoveti vietoje, nesisukti. Tarp >>>>> kitko - nuo 0 iki redlaino - nera darbines apsukos, tai tera apsukos, >>>>> prie kuriu variklis nesuberes tam tikra laika, o darbines apsukos buna >>>>> pr viduri, kiekvieno variklio savo, priklausomai nuo schemos, >>>>> medziagu, tepimo mechanizmo bei tepalo sudeties ir charakteristiku ir >>>>> t.t. ir t.t. >>>>> O tavo "dar 2krpm iki redlaino" - tai nekas kitas kaip "pacanska" >>>>> kalba a-la "jo, zinaw, hondos varikliai megsta dirbti prie redlaino" >>>>> :) >>>>> >>>>> >>>>> "k@z" <as@as.lt> wrote in message >>>>> news:hj6qdc$22o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Darbines apsukos yra diapazone nuo 0 iki redline. Jei pas tave >>>>>> prasideda redline ties 7krpm, tai sukt iki 6.9k rpm yra daugiau nei >>>>>> saugu. Vistiek nesuksi visada tiek, o esant reikalui, plius temos >>>>>> autorius verke del 5k rpm, kas yra ~ 2k rpm iki redline. >>>>> >>>>> >>>> >>> >> >> >