Tema: Re: beje
Autorius: Baggio
Data: 2010-01-20 15:23:55
o kur gaut toki? :) Po kapotu tik langų skystį pilu...


"k@z" <as@as.lt> wrote in message news:hj6vbd$cbu$1@trimpas.omnitel.net...
> koks motoro kodas?
> "Baggio" <baggio@ktv.lt> wrote in message 
> news:hj6v5g$c0q$1@trimpas.omnitel.net...
>> :)))
>> Šiaip jokių niekad problemų neturėjau, tik kai valgyt pradėjo sakau diržą 
>> keitė. Viskas. Elastingas padla, tik dažniau į kauną važinėt pradėjau ir 
>> iškilo klausimas. Ačiū už jūsų fleimą, baisiai informatyvus, ir net 
>> manualą pasiskaičiau :)
>> "k@z" <as@as.lt> wrote in message 
>> news:hj6rd4$4cv$1@trimpas.omnitel.net...
>>> anyway kazkaip nuo kito galo snekam:)
>>> gal geriau atsakom i klausima. Kas bus jei as vazinesiu visam diapazone 
>>> nuo 0 iki redline. Ir taip visada. Atsakymas toks netinka: negerai 
>>> varikliui, uzlinks.
>>> "k@z" <as@as.lt> wrote in message 
>>> news:hj6r85$42n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> na nesutinku nei su vienu tavo argumentu:)
>>>>
>>>> 1. varikliuj stovint ant laisvu ir dirbant yra daug blogiau nei 
>>>> vaziuojant visada ant redline
>>>> 2. taip hondos varikliai yra aukstasukiai, ir turbut zinai, kad 
>>>> pasiekus nustatytas apsukas, ijungiamas vtec. konkreciu temos autoriaus 
>>>> atveju, nezinau, bet tarki b serijos kazkas ~ 5k rpm. (tada turim dar 
>>>> 3k rpm reservo)
>>>> 3. o darbines apsukos yra visame diapazone, tik priklauso kaip jos buvo 
>>>> "nustatytos": t.y. jei nuo pat pagaminimo zmogus vazinejo tik ant 2-3k 
>>>> rpm, tai tik ten ir bus geriausia toliau taip vazinet, bet jei zmogus 
>>>> vazinejo misriai t.y. nuo 0 iki 8k rpm, tai tikrai bus tas pats kas ant 
>>>> 2-3 krpm :)
>>>> Kaip sakoma kaip pasiruosi taip ir gausis:)
>>>>
>>>>
>>>> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message 
>>>> news:hj6qpk$31h$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>O dabar surink savo fantazijos likucius ir isivaizduok du vienodus 
>>>>>motorus, vienas dirbs laisvu apsuku zonoje, kitas ties redlaino - kuris 
>>>>>greiciau uzsilenks?
>>>>> Bet kokiam varikliui sveikiausia yra stoveti vietoje, nesisukti. Tarp 
>>>>> kitko - nuo 0 iki redlaino - nera darbines apsukos, tai tera apsukos, 
>>>>> prie kuriu variklis nesuberes tam tikra laika, o darbines apsukos buna 
>>>>> pr viduri, kiekvieno variklio savo, priklausomai nuo schemos, 
>>>>> medziagu, tepimo mechanizmo bei tepalo sudeties ir charakteristiku ir 
>>>>> t.t. ir t.t.
>>>>> O tavo "dar 2krpm iki redlaino" - tai nekas kitas kaip "pacanska" 
>>>>> kalba a-la "jo, zinaw, hondos varikliai megsta dirbti prie redlaino" 
>>>>> :)
>>>>>
>>>>>
>>>>> "k@z" <as@as.lt> wrote in message 
>>>>> news:hj6qdc$22o$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Darbines apsukos yra diapazone nuo 0 iki redline. Jei pas tave 
>>>>>> prasideda redline ties 7krpm, tai sukt iki 6.9k rpm yra daugiau nei 
>>>>>> saugu. Vistiek nesuksi visada tiek, o esant reikalui, plius temos 
>>>>>> autorius verke del 5k rpm, kas yra ~ 2k rpm iki redline.
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>