Tema: Re: beje
Autorius: k@z
Data: 2010-01-20 14:00:05
na nesutinku nei su vienu tavo argumentu:)

1. varikliuj stovint ant laisvu ir dirbant yra daug blogiau nei vaziuojant 
visada ant redline
2. taip hondos varikliai yra aukstasukiai, ir turbut zinai, kad pasiekus 
nustatytas apsukas, ijungiamas vtec. konkreciu temos autoriaus atveju, 
nezinau, bet tarki b serijos kazkas ~ 5k rpm. (tada turim dar 3k rpm 
reservo)
3. o darbines apsukos yra visame diapazone, tik priklauso kaip jos buvo 
"nustatytos": t.y. jei nuo pat pagaminimo zmogus vazinejo tik ant 2-3k rpm, 
tai tik ten ir bus geriausia toliau taip vazinet, bet jei zmogus vazinejo 
misriai t.y. nuo 0 iki 8k rpm, tai tikrai bus tas pats kas ant 2-3 krpm :)
Kaip sakoma kaip pasiruosi taip ir gausis:)


"Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message 
news:hj6qpk$31h$1@trimpas.omnitel.net...
>O dabar surink savo fantazijos likucius ir isivaizduok du vienodus motorus, 
>vienas dirbs laisvu apsuku zonoje, kitas ties redlaino - kuris greiciau 
>uzsilenks?
> Bet kokiam varikliui sveikiausia yra stoveti vietoje, nesisukti. Tarp 
> kitko - nuo 0 iki redlaino - nera darbines apsukos, tai tera apsukos, prie 
> kuriu variklis nesuberes tam tikra laika, o darbines apsukos buna pr 
> viduri, kiekvieno variklio savo, priklausomai nuo schemos, medziagu, 
> tepimo mechanizmo bei tepalo sudeties ir charakteristiku ir t.t. ir t.t.
> O tavo "dar 2krpm iki redlaino" - tai nekas kitas kaip "pacanska" kalba 
> a-la "jo, zinaw, hondos varikliai megsta dirbti prie redlaino" :)
>
>
> "k@z" <as@as.lt> wrote in message news:hj6qdc$22o$1@trimpas.omnitel.net...
>> Darbines apsukos yra diapazone nuo 0 iki redline. Jei pas tave prasideda 
>> redline ties 7krpm, tai sukt iki 6.9k rpm yra daugiau nei saugu. Vistiek 
>> nesuksi visada tiek, o esant reikalui, plius temos autorius verke del 5k 
>> rpm, kas yra ~ 2k rpm iki redline.
>
>