Tema: Re: beje
Autorius: Rusla
Data: 2010-01-20 13:52:20
O dabar surink savo fantazijos likucius ir isivaizduok du vienodus motorus, 
vienas dirbs laisvu apsuku zonoje, kitas ties redlaino - kuris greiciau 
uzsilenks?
Bet kokiam varikliui sveikiausia yra stoveti vietoje, nesisukti. Tarp 
kitko - nuo 0 iki redlaino - nera darbines apsukos, tai tera apsukos, prie 
kuriu variklis nesuberes tam tikra laika, o darbines apsukos buna pr viduri, 
kiekvieno variklio savo, priklausomai nuo schemos, medziagu, tepimo 
mechanizmo bei tepalo sudeties ir charakteristiku ir t.t. ir t.t.
O tavo "dar 2krpm iki redlaino" - tai nekas kitas kaip "pacanska" kalba a-la 
"jo, zinaw, hondos varikliai megsta dirbti prie redlaino" :)


"k@z" <as@as.lt> wrote in message news:hj6qdc$22o$1@trimpas.omnitel.net...
> Darbines apsukos yra diapazone nuo 0 iki redline. Jei pas tave prasideda 
> redline ties 7krpm, tai sukt iki 6.9k rpm yra daugiau nei saugu. Vistiek 
> nesuksi visada tiek, o esant reikalui, plius temos autorius verke del 5k 
> rpm, kas yra ~ 2k rpm iki redline.