O dabar surink savo fantazijos likucius ir isivaizduok du vienodus motorus, vienas dirbs laisvu apsuku zonoje, kitas ties redlaino - kuris greiciau uzsilenks? Bet kokiam varikliui sveikiausia yra stoveti vietoje, nesisukti. Tarp kitko - nuo 0 iki redlaino - nera darbines apsukos, tai tera apsukos, prie kuriu variklis nesuberes tam tikra laika, o darbines apsukos buna pr viduri, kiekvieno variklio savo, priklausomai nuo schemos, medziagu, tepimo mechanizmo bei tepalo sudeties ir charakteristiku ir t.t. ir t.t. O tavo "dar 2krpm iki redlaino" - tai nekas kitas kaip "pacanska" kalba a-la "jo, zinaw, hondos varikliai megsta dirbti prie redlaino" :) "k@z" <as@as.lt> wrote in message news:hj6qdc$22o$1@trimpas.omnitel.net... > Darbines apsukos yra diapazone nuo 0 iki redline. Jei pas tave prasideda > redline ties 7krpm, tai sukt iki 6.9k rpm yra daugiau nei saugu. Vistiek > nesuksi visada tiek, o esant reikalui, plius temos autorius verke del 5k > rpm, kas yra ~ 2k rpm iki redline.