Tema: Re: del toyota auris 2.0 d4d
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-10-06 09:50:24
nu bet kaip sakant, viskam gi turi ribos būt......turiu omeny, kad nereikia
pradėt lygint piršto su tuo anuo organu :).

Tamstos teiginiui pilnai pritariu - taip, dvasią turi kiekviena, viena
daugiau, kita mažiau, viena vienaip kita kitaip. Bet kaip bežiūrėsi, dauguma
tojotų šiuo klausimu yra nuskriaustos.....