Tema: Re: del toyota auris 2.0 d4d
Autorius: Feniksas
Data: 2009-10-05 14:34:44
nu matai... yra buve nelinksmu nuotykiu su apynaujem mashinom
keliaujant.
be to, yra veitu, kur mashninos patiriamos apkrovos yra didesnes uz LT
vidurki
mano pavyzdziu Balkanu kalnai, automagitrales, Lenkijos piet-ryciu
keliai ir t.t.

antra prasme sakyciau metafora, juk tojotos "negenda"
5kkm kelione rya pakankamai daug bet kokiam auto. jei vaziuotum su ja
tarkim i darba
butu 4-6menesiai vartojimo, o per tiek laiko buna kad nutinka kas nors
netiketo
is asmenines patirties, tai mahsinos naujumas tokiu kelioniu metu turi
labai mazhai bendro
su patikimumu.

varikliio ne tiek silpnumas nepatiko, kiek visiskas lagas.
pvz vaziuoji 3 shaiba ~3000krpm, kikdownini ant gazo ir nieko nevyksta
kokia 0.2sek, veliau pradeda variklis daryt ka tu is jo ir tikejaisi.
pats kartais vaziuoju su 316 73kW, labai panasios mases mashina ir
panasiom salygom gaza nuspaudus jauti pirmaji impulsa, kad mashina jau
pradejo greitet.  bendra prasme galios pakako
sakyciau toje tojotoje ispudis, kad yra kazkokia tepaline
prabuksuojanti sankaba