nu matai... yra buve nelinksmu nuotykiu su apynaujem mashinom keliaujant. be to, yra veitu, kur mashninos patiriamos apkrovos yra didesnes uz LT vidurki mano pavyzdziu Balkanu kalnai, automagitrales, Lenkijos piet-ryciu keliai ir t.t. antra prasme sakyciau metafora, juk tojotos "negenda" 5kkm kelione rya pakankamai daug bet kokiam auto. jei vaziuotum su ja tarkim i darba butu 4-6menesiai vartojimo, o per tiek laiko buna kad nutinka kas nors netiketo is asmenines patirties, tai mahsinos naujumas tokiu kelioniu metu turi labai mazhai bendro su patikimumu. varikliio ne tiek silpnumas nepatiko, kiek visiskas lagas. pvz vaziuoji 3 shaiba ~3000krpm, kikdownini ant gazo ir nieko nevyksta kokia 0.2sek, veliau pradeda variklis daryt ka tu is jo ir tikejaisi. pats kartais vaziuoju su 316 73kW, labai panasios mases mashina ir panasiom salygom gaza nuspaudus jauti pirmaji impulsa, kad mashina jau pradejo greitet. bendra prasme galios pakako sakyciau toje tojotoje ispudis, kad yra kazkokia tepaline prabuksuojanti sankaba "vytjon" <no@any.mail> wrote in message news:hac4pi$tjs$1@trimpas.omnitel.net... > Feniksas wrote: > > +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus > > perdegusia > trumpuju lempute, kuri pataisyta smugiu i zibinta > > Ką reiškia "tojotiskai nesugedo"? IMHO 5Kkm be gedimų yra normalu. > Ar kitų gamintojų tokio amžiaus ir ridos automobilius kelionės metu > būtų reikėje remontuoti? > > "folksvageniškai nesugedo" - tik 2 kartus pakabą tvarkyt (bet > užtat pigiai), tik 5 kartus antifrizas užvirė? > "renaultiškai nesugedo" - tik 3 kartus su evakuatorium vežė? > > :) > > P.S. kad 1.4 variklis per silpnas - visiškai sutinku, bet tai > konkrečios komplektacijos bėda. Va sėdynių medžiaga tai kaip čia > pasakius...