Tema: Re: del toyota auris 2.0 d4d
Autorius: Feniksas
Data: 2009-10-02 16:09:02
cia tai, ka rasiau vasaros vidury:

p.s. kai ka is situ teiginiu po to sekusiame threade pataisiau, taip 
pat su diskutavusiais kolegom priejom kazkokiu papildymu, bet is esmes 
viskas yra mazdaug taip

.......................

pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta si 
nuomone
varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, baziniausia
komplektacija

+salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia 
trumpuju
lempute, kuri
pataisyta smugiu i zibinta
+standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode
+stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose 
jokiu
dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta
+nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu
+kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata
vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4
sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel
keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios
veikiancios degalines ant 50.
miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija.
+dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje 
kelioneje
kazkaip keistai komfortiskos

-galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. 
pasiklausiu
dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet daaaaaaaug buvo
enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, kazkaip keista, kad 
50kkm
jau butu issibezdejes
-visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip
suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose, 
taciau 5ta
pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie 4k+ apsuku.
Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai ikalnej 
noredavai
aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo koks kia cerato, 
fiesta,
corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip stovinti. Kai Kroatijos 
kalniukuose
pradedavo taip pat daryt visokie ledu furgonai tai jame nervas. Jokio 
efekto
ar kikdownintum ant 5, 4, 3 pavaros. tiksliau budavo, bet labai 
nezymus. 2
pavara redlainint nebandziau. Pats mieliau vaziuociau su varinkeliu, 
kuris
turetu tarkim 1000rpm "langa" kuriame biski pasijaustu trauka. Buvo 
kai
vaziavau tuscia mashina - jokio pastebimo pagyvejimo, tad i variklio
silpnuma sito bukumo nenurasyciau. Pats naudoju 73kW 316, tai su situo
galima impulsyviau pavaziuot.
-variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam
varinkeliui, ypac ikalnese
-neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje,
nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 
pakilo iki
7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, momentiniu sanaudu
specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai nedziuginanciam 8-11L
diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj greiti iki ~120 sanaudos
ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau vaziuojant kalnuose. 
Sakyciau butu
galima ilgint 5ta pavara, nes ji salyginai arti 4tos - kuria vis tiek
tekdavo naudoti kazka lenkiant.
-visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau 
leisdavo
suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli valdai 
mashina,
kuri yra kazkur kitur.
-santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai
-japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas
-dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo 
rankena
ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. Skydelio 
apsvietimo
reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis, kazkaip kai kur 
nestabiliai
laikydavosi benzo pistoletas bake, patogiau ir zemiau isitaisius 
sedynei
sone nelabai pasiekdavau prie keleivio rankeneles, nors mano ugis 187 
(gal
cia labiau pripratimas prie bmw cockpit'o)
-pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje
-visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau
-apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik
pasvajot...

Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. Bendras 
ispudis
lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot, japoniskas 
darbu
pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar kiti vazines. 
Galeciau
lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio nauju mashinu ilgiau
nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v (berods toks...) 
vaziuojant 3ms
suaugusiems ir tai daugiau gyvybes rode, o su silpniausiu 207 1.4hdi 
net
lygint neverta...

Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi
susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa.



"Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message 
news:ha4n1e$6g0$1@trimpas.omnitel.net...
> Mjo, labai informatyvu. Gal galetum pavardinti, kas is jos klasioku 
> turi dvasia?
>
> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
> news:ha4mnk$5uo$1@trimpas.omnitel.net...
>> bedvase taburete.
>>
>> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message 
>> news:ha4i20$t4k$1@trimpas.omnitel.net...
>>>O kas realiai pas ji blogai?
>>>
>>> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
>>> news:ha0d9k$pij$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> "-" uz tai kad Auris, apie dyzelius nieko nezinau
>>>>
>>>
>>
>>
>
>