Tema: Re: del toyota auris 2.0 d4d
Autorius: Feniksas
Data: 2009-10-02 23:14:50
mano nepasitenkinimo esme - visiskas mashinos ir variklio bukumas.

"Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message 
news:ha5j8e$9jb$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai kaip supratau, dvasios nera del to, kad netrauke tau? Tai dar 
> silpnesni varikli paimtum ;)
> Siaip, del pvz., mano cvekas labai netgi normaliai traukia, bet 
> dvasios jame tiek, kiek virtuvineje tabureteje.
>
> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
> news:ha4u1e$hrf$1@trimpas.omnitel.net...
>> cia tai, ka rasiau vasaros vidury:
>>
>> p.s. kai ka is situ teiginiu po to sekusiame threade pataisiau, 
>> taip pat su diskutavusiais kolegom priejom kazkokiu papildymu, bet 
>> is esmes viskas yra mazdaug taip
>>
>> ......................
>>
>> pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta 
>> si nuomone
>> varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, 
>> baziniausia
>> komplektacija
>>
>> +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia 
>> trumpuju
>> lempute, kuri
>> pataisyta smugiu i zibinta
>> +standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode
>> +stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose 
>> jokiu
>> dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta
>> +nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu
>> +kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata
>> vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4
>> sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel
>> keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios
>> veikiancios degalines ant 50.
>> miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija.
>> +dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje 
>> kelioneje
>> kazkaip keistai komfortiskos
>>
>> -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. 
>> pasiklausiu
>> dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet daaaaaaaug buvo
>> enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, kazkaip keista, kad 
>> 50kkm
>> jau butu issibezdejes
>> -visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip
>> suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose, 
>> taciau 5ta
>> pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie 4k+ 
>> apsuku.
>> Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai ikalnej 
>> noredavai
>> aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo koks kia cerato, 
>> fiesta,
>> corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip stovinti. Kai Kroatijos 
>> kalniukuose
>> pradedavo taip pat daryt visokie ledu furgonai tai jame nervas. 
>> Jokio efekto
>> ar kikdownintum ant 5, 4, 3 pavaros. tiksliau budavo, bet labai 
>> nezymus. 2
>> pavara redlainint nebandziau. Pats mieliau vaziuociau su 
>> varinkeliu, kuris
>> turetu tarkim 1000rpm "langa" kuriame biski pasijaustu trauka. Buvo 
>> kai
>> vaziavau tuscia mashina - jokio pastebimo pagyvejimo, tad i 
>> variklio
>> silpnuma sito bukumo nenurasyciau. Pats naudoju 73kW 316, tai su 
>> situo
>> galima impulsyviau pavaziuot.
>> -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug 
>> tokiam
>> varinkeliui, ypac ikalnese
>> -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu 
>> atkarpoje,
>> nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 
>> pakilo iki
>> 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, momentiniu 
>> sanaudu
>> specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai nedziuginanciam 8-11L
>> diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj greiti iki ~120 
>> sanaudos
>> ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau vaziuojant kalnuose. 
>> Sakyciau butu
>> galima ilgint 5ta pavara, nes ji salyginai arti 4tos - kuria vis 
>> tiek
>> tekdavo naudoti kazka lenkiant.
>> -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau 
>> leisdavo
>> suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli valdai 
>> mashina,
>> kuri yra kazkur kitur.
>> -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai
>> -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas
>> -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo 
>> rankena
>> ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. Skydelio 
>> apsvietimo
>> reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis, kazkaip kai kur 
>> nestabiliai
>> laikydavosi benzo pistoletas bake, patogiau ir zemiau isitaisius 
>> sedynei
>> sone nelabai pasiekdavau prie keleivio rankeneles, nors mano ugis 
>> 187 (gal
>> cia labiau pripratimas prie bmw cockpit'o)
>> -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje
>> -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau
>> -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima 
>> tik
>> pasvajot...
>>
>> Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. 
>> Bendras ispudis
>> lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot, 
>> japoniskas darbu
>> pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar kiti vazines. 
>> Galeciau
>> lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio nauju mashinu ilgiau
>> nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v (berods toks...) 
>> vaziuojant 3ms
>> suaugusiems ir tai daugiau gyvybes rode, o su silpniausiu 207 
>> 1.4hdi net
>> lygint neverta...
>>
>> Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi
>> susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa.
>>
>>
>>
>> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message 
>> news:ha4n1e$6g0$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Mjo, labai informatyvu. Gal galetum pavardinti, kas is jos 
>>> klasioku turi dvasia?
>>>
>>> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
>>> news:ha4mnk$5uo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> bedvase taburete.
>>>>
>>>> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message 
>>>> news:ha4i20$t4k$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>O kas realiai pas ji blogai?
>>>>>
>>>>> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
>>>>> news:ha0d9k$pij$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> "-" uz tai kad Auris, apie dyzelius nieko nezinau
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>
>