mano nepasitenkinimo esme - visiskas mashinos ir variklio bukumas. "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message news:ha5j8e$9jb$1@trimpas.omnitel.net... > Tai kaip supratau, dvasios nera del to, kad netrauke tau? Tai dar > silpnesni varikli paimtum ;) > Siaip, del pvz., mano cvekas labai netgi normaliai traukia, bet > dvasios jame tiek, kiek virtuvineje tabureteje. > > "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message > news:ha4u1e$hrf$1@trimpas.omnitel.net... >> cia tai, ka rasiau vasaros vidury: >> >> p.s. kai ka is situ teiginiu po to sekusiame threade pataisiau, >> taip pat su diskutavusiais kolegom priejom kazkokiu papildymu, bet >> is esmes viskas yra mazdaug taip >> >> ...................... >> >> pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta >> si nuomone >> varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, >> baziniausia >> komplektacija >> >> +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia >> trumpuju >> lempute, kuri >> pataisyta smugiu i zibinta >> +standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode >> +stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose >> jokiu >> dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta >> +nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu >> +kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata >> vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4 >> sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel >> keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios >> veikiancios degalines ant 50. >> miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija. >> +dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje >> kelioneje >> kazkaip keistai komfortiskos >> >> -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. >> pasiklausiu >> dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet daaaaaaaug buvo >> enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, kazkaip keista, kad >> 50kkm >> jau butu issibezdejes >> -visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip >> suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose, >> taciau 5ta >> pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie 4k+ >> apsuku. >> Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai ikalnej >> noredavai >> aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo koks kia cerato, >> fiesta, >> corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip stovinti. Kai Kroatijos >> kalniukuose >> pradedavo taip pat daryt visokie ledu furgonai tai jame nervas. >> Jokio efekto >> ar kikdownintum ant 5, 4, 3 pavaros. tiksliau budavo, bet labai >> nezymus. 2 >> pavara redlainint nebandziau. Pats mieliau vaziuociau su >> varinkeliu, kuris >> turetu tarkim 1000rpm "langa" kuriame biski pasijaustu trauka. Buvo >> kai >> vaziavau tuscia mashina - jokio pastebimo pagyvejimo, tad i >> variklio >> silpnuma sito bukumo nenurasyciau. Pats naudoju 73kW 316, tai su >> situo >> galima impulsyviau pavaziuot. >> -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug >> tokiam >> varinkeliui, ypac ikalnese >> -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu >> atkarpoje, >> nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 >> pakilo iki >> 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, momentiniu >> sanaudu >> specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai nedziuginanciam 8-11L >> diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj greiti iki ~120 >> sanaudos >> ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau vaziuojant kalnuose. >> Sakyciau butu >> galima ilgint 5ta pavara, nes ji salyginai arti 4tos - kuria vis >> tiek >> tekdavo naudoti kazka lenkiant. >> -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau >> leisdavo >> suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli valdai >> mashina, >> kuri yra kazkur kitur. >> -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai >> -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas >> -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo >> rankena >> ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. Skydelio >> apsvietimo >> reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis, kazkaip kai kur >> nestabiliai >> laikydavosi benzo pistoletas bake, patogiau ir zemiau isitaisius >> sedynei >> sone nelabai pasiekdavau prie keleivio rankeneles, nors mano ugis >> 187 (gal >> cia labiau pripratimas prie bmw cockpit'o) >> -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje >> -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau >> -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima >> tik >> pasvajot... >> >> Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. >> Bendras ispudis >> lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot, >> japoniskas darbu >> pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar kiti vazines. >> Galeciau >> lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio nauju mashinu ilgiau >> nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v (berods toks...) >> vaziuojant 3ms >> suaugusiems ir tai daugiau gyvybes rode, o su silpniausiu 207 >> 1.4hdi net >> lygint neverta... >> >> Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi >> susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa. >> >> >> >> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message >> news:ha4n1e$6g0$1@trimpas.omnitel.net... >>> Mjo, labai informatyvu. Gal galetum pavardinti, kas is jos >>> klasioku turi dvasia? >>> >>> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message >>> news:ha4mnk$5uo$1@trimpas.omnitel.net... >>>> bedvase taburete. >>>> >>>> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message >>>> news:ha4i20$t4k$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>O kas realiai pas ji blogai? >>>>> >>>>> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message >>>>> news:ha0d9k$pij$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> "-" uz tai kad Auris, apie dyzelius nieko nezinau >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> > >