Tema: Re: del toyota auris 2.0 d4d
Autorius: Rusla
Data: 2009-10-02 22:11:10
Tai kaip supratau, dvasios nera del to, kad netrauke tau? Tai dar silpnesni 
varikli paimtum ;)
Siaip, del pvz., mano cvekas labai netgi normaliai traukia, bet dvasios jame 
tiek, kiek virtuvineje tabureteje.

"Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
news:ha4u1e$hrf$1@trimpas.omnitel.net...
> cia tai, ka rasiau vasaros vidury:
>
> p.s. kai ka is situ teiginiu po to sekusiame threade pataisiau, taip pat 
> su diskutavusiais kolegom priejom kazkokiu papildymu, bet is esmes viskas 
> yra mazdaug taip
>
> ......................
>
> pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta si 
> nuomone
> varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, baziniausia
> komplektacija
>
> +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia 
> trumpuju
> lempute, kuri
> pataisyta smugiu i zibinta
> +standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode
> +stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose jokiu
> dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta
> +nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu
> +kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata
> vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4
> sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel
> keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios
> veikiancios degalines ant 50.
> miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija.
> +dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje kelioneje
> kazkaip keistai komfortiskos
>
> -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. pasiklausiu
> dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet daaaaaaaug buvo
> enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, kazkaip keista, kad 50kkm
> jau butu issibezdejes
> -visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip
> suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose, taciau 
> 5ta
> pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie 4k+ apsuku.
> Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai ikalnej noredavai
> aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo koks kia cerato, fiesta,
> corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip stovinti. Kai Kroatijos 
> kalniukuose
> pradedavo taip pat daryt visokie ledu furgonai tai jame nervas. Jokio 
> efekto
> ar kikdownintum ant 5, 4, 3 pavaros. tiksliau budavo, bet labai nezymus. 2
> pavara redlainint nebandziau. Pats mieliau vaziuociau su varinkeliu, kuris
> turetu tarkim 1000rpm "langa" kuriame biski pasijaustu trauka. Buvo kai
> vaziavau tuscia mashina - jokio pastebimo pagyvejimo, tad i variklio
> silpnuma sito bukumo nenurasyciau. Pats naudoju 73kW 316, tai su situo
> galima impulsyviau pavaziuot.
> -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam
> varinkeliui, ypac ikalnese
> -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje,
> nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 pakilo 
> iki
> 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, momentiniu sanaudu
> specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai nedziuginanciam 8-11L
> diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj greiti iki ~120 sanaudos
> ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau vaziuojant kalnuose. Sakyciau 
> butu
> galima ilgint 5ta pavara, nes ji salyginai arti 4tos - kuria vis tiek
> tekdavo naudoti kazka lenkiant.
> -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau 
> leisdavo
> suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli valdai 
> mashina,
> kuri yra kazkur kitur.
> -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai
> -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas
> -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo rankena
> ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. Skydelio apsvietimo
> reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis, kazkaip kai kur 
> nestabiliai
> laikydavosi benzo pistoletas bake, patogiau ir zemiau isitaisius sedynei
> sone nelabai pasiekdavau prie keleivio rankeneles, nors mano ugis 187 (gal
> cia labiau pripratimas prie bmw cockpit'o)
> -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje
> -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau
> -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik
> pasvajot...
>
> Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. Bendras 
> ispudis
> lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot, japoniskas darbu
> pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar kiti vazines. Galeciau
> lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio nauju mashinu ilgiau
> nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v (berods toks...) vaziuojant 
> 3ms
> suaugusiems ir tai daugiau gyvybes rode, o su silpniausiu 207 1.4hdi net
> lygint neverta...
>
> Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi
> susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa.
>
>
>
> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message 
> news:ha4n1e$6g0$1@trimpas.omnitel.net...
>> Mjo, labai informatyvu. Gal galetum pavardinti, kas is jos klasioku turi 
>> dvasia?
>>
>> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
>> news:ha4mnk$5uo$1@trimpas.omnitel.net...
>>> bedvase taburete.
>>>
>>> "Rusla" <rusla@takas.lt> wrote in message 
>>> news:ha4i20$t4k$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>O kas realiai pas ji blogai?
>>>>
>>>> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
>>>> news:ha0d9k$pij$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> "-" uz tai kad Auris, apie dyzelius nieko nezinau
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>
>