forike per garantija pakeite 3 ratu guolius is keturiu, o outbake pirma guoli keite po 3kkm... nu neber to subaru patikimumo, neber... ka ir patvirtina kazkokie tai ten TA tyrimai - tas pats forikas is penketuko nukrito, berods, uz dvidesimtuko ribu... "Audrius K." <kazkas@kazkur.lt> wrote in message news:k3anfb$11s$1@trimpas.omnitel.net... > On 2012-09-18 09:48:07 +0300, Dainiushas said: > >> aš tau vis bandau pasakyt, kad tu ant to 86m egzemplioriaus užstrigęs >> praeitam amžiui ir niekaip neišsikapstai :). Kaip jau sakiau, mačiau >> panašių metų Subaru, tai irgi buvo daugiau remontuojamas nei >> važiuojamas.... >> >> o šiaip tai nekorektiškai lygint automobilius, kuriuos skiria 20m. Kad ir >> ką šnekėtų tauta, kokybė ir patikimumas per tą laiką tikrai žymiai >> pagerėjo. > > Tai kad atvirksciai :-)) Neuzmusamos masinos buvo pries 25 metus > gamintos... Dauguma dabartiniu dar per garantija normaliai pabyra... (pvz > nisan patchfinder priekiniai ratu guoliai laiko 100tkm, kainuoja apie > 2kl - info is dilerio, aisku, garsiai apie tai nekalba....micrai labda > zondas laiko tik keliasdesim t km..- tipo vazineja tik miesta ar pan, del > to genda...o tai kur su ja dar vazineti ???.) Man zinomam multivanui > (pirktam naujam is dilerio) dar per garantija buvo rimtos problemos su > dyzeliniu varikliu. Draugo (vazinejancio su tribeca ) pazistamo tuaregui > teko iki 100tkm perrinkti visa pakaba uz pakankamai solidzia suma. Zinau, > kiek buvo remontuotas is salono imtas x5, eksploatuotas iki 200tkm. byrejo > variklis, generatorius, nespejo keisti alsuokliu ir t.t. Nors ekploatavo > tikrai kulturingai, priziurejo...Apie is salono imtus reno net nesneku - > kalba ejo net apie grazinima dileriui (mazdauk kiskis ta sh...da kur nori, > mums jo remontai per bangus bus po garantijos...) Kazkaip nera to > patikimumo. > > >> Pasatą kaip suprantu nuo 300kkm ridos vaižinėjai? > > Bet as kalbejau apie mazgus, kurie buvo ideti nauji (pirkti is dilerio, > originalus). Ir dauguma ju laike trumpai. Nebuvo taip, kad pakeiciau po > 300tkm ir dar tas mazgas laiko 300tkm. Daug ka teko keisti kas 100tkm. As > nekalbu apie dalis, kurias reikejo keisti del senumo. Taip. kad cia > senumas ne prie ko. > > Be to , teko lyginti volvo (v70) ir tribecos tech prieziuru kainas. Volvo > lygiai 2 kartus brangiau :-)) prie tu paciu km. > Audrius K. > P.S. Siandien per eiline tribecos tech prieziura pakeite eilini karta > stabilizatoriaus gumas, ir su visais skyscias, darbais, lemputemis tik > truputi daugiau negu 400lti. :-)) (165tkm) Iki siol rimciau niekas > nekeista :-)) Tik kaladeles, valytuvai , tepalai, skysciai. filtrai, > zvakes, stab gumos :-)) > > >> Subaru irgi nuo tokios? :) >> Kas link guolių, tai dar nei vieno nekeičiau. Bbž, pats nesuprantu iš ko >> jie ten padaryti :). Na, ir 6ltr/100 be jokių išsidirbinėjimų su >> dujomis... >> >> On 2012.09.18 08:21, Audrius K. wrote: >>> On 2012-09-13 00:21:52 +0300, Dainiushas said: >>> >>>> nei aš varau ant jų nei ką, bet nu legaci iki akordo tai tikrai >>>> netraukia, nu nors tu ką. >>> >>> Man akordas tokia pat skarbonke kaip legasis, o awd neturi... Tuo tarpu >>> legasiu yra is labai neblogu... (pvz R serija...) >>> >>>> >>>> o su legasiu tų metų kaip tu turėjai pasatą, esu važiavęs. Oi patikėk >>>> kas ten per aparatas buvo :D >>>> >>>> btw, jei jau apie pasatus - turimas nuvažiavo 260kkm, nuo 200. Ir >>>> nieko, važiuoja vis dar :) >>> >>> Matai, su savo pasatu as irgi nuvaziavau panasiai, o iki tol buvo dar >>> apie 300 (ne pagal spidometra). Ir patikimumu jis tikrai nepasizymejo. >>> Skirtingai nuo subaru, su kuriais uzmirsau kelia i servisa (varau tik i >>> tech prieziuras). Tuo tarpu pasate jei ne vienas galas, tai kitas. Tai >>> generatorius, tai starteris, tai guoliai, tai amortizatoriai, tai >>> sailenblokai. Nors dejau tik kokybiskas (brangias) ir originalias dalis. >>> Pvz galiniai sailenblokai - laikydavo apie 100tkm (ar kazkas 3metai), ir >>> keisk. Deti originalai, is dilerio. Kuro vamzdelis - prapudavo kazkur >>> per 10-15 metu. Guolaii - 100tkm. Amortizatiriai - mazdaug 2 metai. Is >>> kitu VW savininku taip pat teko girdeti apie remontus (tarp ju ir ir >>> savininku, pirkusiu is salono) >>> Tuo tarpu subaru - nei guolius reikia keisti, nei sailenblokus, nei >>> vairo traukes.. vaziuoji, tepalus keiti (ai, dar stabilizatoriaus gumas >>> po 30lt kazkur kas 30 tkm, keiciu per tech prieziuras), ir viskas. Ir >>> taip ne vienam subarikui... >>> >>> Audrius K. >>> >>> >>>> >>>> >>>> On 2012.09.12 22:48, Audrius K. wrote: >>>>> On 2012-09-12 16:49:22 +0300, Dainiushas said: >>>>> >>>>>> legacy su acordu lygint? Nu nu :) >>>>> >>>>> Senai aisku, kad Dainushui net seiles varva, kaip nori subaru, bet ... >>>>> matyt ... neiperka... Del to ir varo pries subaru... Tiesiog >>>>> patologiskai... Nors nei ji turejo, nei su juo vazinejo... >>>>> >>>>> Audrius K. >>>>> Outback 2002 >>>>> Tribeca 2007 >>>>> Vazineta (keli tukst km) legacy apie 2006 >>>>> Vazineta forester 2005 ... >>>>> Zinoma eksploatacija nuo salono dar 2-ju 2007 metu tribecu, 2005 >>>>> outback 3.6, 2005 outback 2,5 MT, 2010 0utback 2,5 AT , forester 2007, >>>>> 2004 legacy 2,5 AT universalo (nuo 49t km) ... >>>>> >>>>> >>>>> P.S. Esu turejes ir passata... Gyvenime daugiau neziuresiu i ta >>>>> puse... >>>>> Eksploatuojamas multivanas (imtas is salono, dyzelis) taip pat turejo >>>>> pakankamai rimtu garantiniu problemu.... >>>>> >>>>>> >>>>>> On 2012.09.12 12:25, Fuga wrote: >>>>>>> Del dizaino - tai skonio dalykas. >>>>>>> O del opciju, tai lygink auto toje pacioje kainu kategorijoje. Kiek >>>>>>> brangiau >>>>>>> kainavo panasios komplektacijos BMW3 tuo metu kai pirkai Legacy? >>>>>>> Matyt, virs >>>>>>> 1,5 karto. >>>>>>> As kai emiau Legacy, tai lyginau su Mazda 6, Ford Mondeo, Honda >>>>>>> Accord. >>>>>>> Turtingiausia standartine komplektacija buvo pas Legacy. Ir + dar >>>>>>> AWD. >>>>>>> Ir is vis nesuprantu, kam pirkai auto su AWD, kai tau to AWD visai >>>>>>> nereikia. >>>>>>> Ir dar po to skundiesi neekonomiskumu. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Tomas" para?? naujienø news:k2phue$t7j$1@trimpas.omnitel.net... > >