Tema: Re: Subaru Legacy '08
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-09-12 22:48:22
On 2012-09-12 16:49:22 +0300, Dainiushas said:

> legacy su acordu lygint? Nu nu :)

Senai aisku, kad Dainushui net seiles varva, kaip nori subaru, bet ...
matyt ... neiperka...   Del to ir varo pries subaru... Tiesiog
patologiskai... Nors nei ji turejo, nei su juo vazinejo...

Audrius K.
Outback 2002
Tribeca 2007
Vazineta (keli tukst km) legacy apie 2006
Vazineta forester 2005 ...
Zinoma eksploatacija nuo salono dar 2-ju  2007 metu tribecu, 2005
outback 3.6, 2005 outback 2,5 MT, 2010 0utback 2,5 AT , forester 2007,
2004 legacy 2,5 AT universalo (nuo 49t km) ...

P.S. Esu turejes ir passata... Gyvenime daugiau neziuresiu i ta puse...
Eksploatuojamas multivanas (imtas is salono, dyzelis) taip pat turejo
pakankamai rimtu garantiniu problemu....