Tema: Re: Subaru Legacy '08
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-09-19 00:01:31
On 2012-09-18 09:48:07 +0300, Dainiushas said:

> aš tau vis bandau pasakyt, kad tu ant to 86m egzemplioriaus užstrigęs 
> praeitam amžiui ir niekaip neišsikapstai :). Kaip jau sakiau, mačiau 
> panašių metų Subaru, tai irgi buvo daugiau remontuojamas nei 
> važiuojamas....
> 
> o šiaip tai nekorektiškai lygint automobilius, kuriuos skiria 20m. Kad 
> ir ką šnekėtų tauta, kokybė ir patikimumas per tą laiką tikrai žymiai 
> pagerėjo.

Tai kad atvirksciai :-))  Neuzmusamos masinos buvo pries 25 metus 
gamintos... Dauguma dabartiniu dar per garantija normaliai pabyra... 
(pvz nisan patchfinder priekiniai ratu guoliai laiko 100tkm, kainuoja 
apie 2kl - info is dilerio, aisku, garsiai apie tai nekalba....micrai 
labda zondas laiko tik keliasdesim t km..- tipo vazineja tik miesta ar 
pan, del to genda...o tai kur su ja dar vazineti ???.) Man zinomam 
multivanui (pirktam naujam is dilerio) dar per garantija buvo rimtos 
problemos su dyzeliniu varikliu. Draugo (vazinejancio su tribeca ) 
pazistamo tuaregui teko iki 100tkm perrinkti visa pakaba uz pakankamai 
solidzia suma. Zinau, kiek buvo remontuotas is salono imtas x5, 
eksploatuotas iki 200tkm. byrejo variklis, generatorius, nespejo keisti 
alsuokliu ir t.t. Nors ekploatavo tikrai kulturingai, priziurejo...Apie 
is salono imtus reno net nesneku - kalba ejo net apie grazinima 
dileriui (mazdauk kiskis ta sh...da kur nori, mums jo remontai per 
bangus bus po garantijos...) Kazkaip nera to patikimumo.


>  Pasatą kaip suprantu nuo 300kkm ridos vaižinėjai?

Bet as kalbejau apie mazgus, kurie buvo ideti nauji (pirkti is dilerio, 
originalus). Ir dauguma ju laike trumpai. Nebuvo taip, kad pakeiciau po 
300tkm ir dar tas mazgas laiko 300tkm. Daug ka teko keisti kas 100tkm. 
As nekalbu apie dalis, kurias reikejo keisti del senumo. Taip. kad cia 
senumas ne prie ko.

Be to , teko lyginti volvo (v70) ir tribecos tech prieziuru kainas. 
Volvo lygiai 2 kartus brangiau :-)) prie tu paciu km.
Audrius K.
P.S. Siandien per eiline tribecos tech prieziura pakeite eilini karta 
stabilizatoriaus gumas, ir su visais skyscias, darbais, lemputemis tik 
truputi daugiau negu 400lti. :-)) (165tkm)    Iki siol rimciau niekas 
nekeista :-)) Tik kaladeles, valytuvai , tepalai, skysciai. filtrai, 
zvakes, stab gumos :-))


> Subaru irgi nuo tokios? :)
> Kas link guolių, tai dar nei vieno nekeičiau. Bbž, pats nesuprantu iš 
> ko jie ten padaryti :). Na, ir 6ltr/100 be jokių išsidirbinėjimų su 
> dujomis...
> 
> On 2012.09.18 08:21, Audrius K. wrote:
>> On 2012-09-13 00:21:52 +0300, Dainiushas said:
>> 
>>> nei aš varau ant jų nei ką, bet nu legaci iki akordo tai tikrai
>>> netraukia, nu nors tu ką.
>> 
>> Man akordas tokia pat skarbonke kaip legasis, o awd neturi... Tuo tarpu
>> legasiu yra is labai neblogu... (pvz R serija...)
>> 
>>> 
>>> o su legasiu tų metų kaip tu turėjai pasatą, esu važiavęs. Oi patikėk
>>> kas ten per aparatas buvo :D
>>> 
>>> btw, jei jau apie pasatus - turimas nuvažiavo 260kkm, nuo 200. Ir
>>> nieko, važiuoja vis dar :)
>> 
>> Matai, su savo pasatu as irgi nuvaziavau  panasiai, o iki tol buvo dar
>> apie 300 (ne pagal spidometra). Ir patikimumu jis tikrai nepasizymejo.
>> Skirtingai nuo subaru, su kuriais uzmirsau kelia i servisa (varau tik i
>> tech prieziuras). Tuo tarpu pasate jei ne vienas galas, tai kitas. Tai
>> generatorius, tai starteris, tai guoliai, tai amortizatoriai, tai
>> sailenblokai. Nors dejau tik kokybiskas (brangias) ir originalias dalis.
>> Pvz galiniai sailenblokai - laikydavo apie 100tkm (ar kazkas 3metai), ir
>> keisk. Deti originalai, is dilerio. Kuro vamzdelis - prapudavo kazkur
>> per 10-15 metu. Guolaii - 100tkm. Amortizatiriai - mazdaug 2 metai. Is
>> kitu VW savininku taip pat teko girdeti apie remontus (tarp ju ir ir
>> savininku, pirkusiu is salono)
>> Tuo tarpu subaru - nei guolius reikia keisti, nei sailenblokus, nei
>> vairo traukes.. vaziuoji, tepalus keiti (ai, dar stabilizatoriaus gumas
>> po 30lt kazkur kas 30 tkm, keiciu per tech prieziuras), ir viskas. Ir
>> taip ne vienam subarikui...
>> 
>> Audrius K.
>> 
>> 
>>> 
>>> 
>>> On 2012.09.12 22:48, Audrius K. wrote:
>>>> On 2012-09-12 16:49:22 +0300, Dainiushas said:
>>>> 
>>>>> legacy su acordu lygint? Nu nu :)
>>>> 
>>>> Senai aisku, kad Dainushui net seiles varva, kaip nori subaru, bet ...
>>>> matyt ... neiperka...   Del to ir varo pries subaru... Tiesiog
>>>> patologiskai... Nors nei ji turejo, nei su juo vazinejo...
>>>> 
>>>> Audrius K.
>>>> Outback 2002
>>>> Tribeca 2007
>>>> Vazineta (keli tukst km) legacy apie 2006
>>>> Vazineta forester 2005 ...
>>>> Zinoma eksploatacija nuo salono dar 2-ju  2007 metu tribecu, 2005
>>>> outback 3.6, 2005 outback 2,5 MT, 2010 0utback 2,5 AT , forester 2007,
>>>> 2004 legacy 2,5 AT universalo (nuo 49t km) ...
>>>> 
>>>> 
>>>> P.S. Esu turejes ir passata... Gyvenime daugiau neziuresiu i ta puse...
>>>> Eksploatuojamas multivanas (imtas is salono, dyzelis) taip pat turejo
>>>> pakankamai rimtu garantiniu problemu....
>>>> 
>>>>> 
>>>>> On 2012.09.12 12:25, Fuga wrote:
>>>>>> Del dizaino - tai skonio dalykas.
>>>>>> O del opciju, tai lygink auto toje pacioje kainu kategorijoje. Kiek
>>>>>> brangiau
>>>>>> kainavo panasios komplektacijos BMW3 tuo metu kai pirkai Legacy?
>>>>>> Matyt, virs
>>>>>> 1,5 karto.
>>>>>> As kai emiau Legacy, tai lyginau su Mazda 6, Ford Mondeo, Honda
>>>>>> Accord.
>>>>>> Turtingiausia standartine komplektacija buvo pas Legacy.  Ir + dar
>>>>>> AWD.
>>>>>> Ir is vis nesuprantu, kam pirkai auto su AWD, kai tau to AWD visai
>>>>>> nereikia.
>>>>>> Ir dar po to skundiesi neekonomiskumu.
>>>>>> 
>>>>>> 
>>>>>> "Tomas"  paraðë naujienø news:k2phue$t7j$1@trimpas.omnitel.net...