> > Tai kad atvirksciai :-)) Neuzmusamos masinos buvo pries 25 metus > gamintos... Dauguma dabartiniu dar per garantija normaliai pabyra... > (pvz nisan patchfinder priekiniai ratu guoliai laiko 100tkm, kainuoja > apie 2kl - info is dilerio, aisku, garsiai apie tai nekalba....micrai greičiausiai, kaip pataikai. Konkretus Passat'as B5 tikrai rečiau knisa protą, nei ex Audi 100. Tiesa, brangiau :) > labda zondas laiko tik keliasdesim t km..- tipo vazineja tik miesta ar > pan, del to genda...o tai kur su ja dar vazineti ???.) Man zinomam na jo, kai jų nebuvo, buvo geriau :). bet šiaip tai gi tie zondai visur vienodi, tai kodėl Subaruose jie laiko? Ar tieaiog nissan'o variklio ECU neveikia jautriai reaguoja į parametrų pasikeitimą ir anksčiau laiko pradeda isterikuot? Nes, nu ekologYJE gi nu. Va BMW mano, abejoju ar tas zondas kada keistas, paskutinį 100kkm tikrai ne - na ir veikia vis dar > multivanui (pirktam naujam is dilerio) dar per garantija buvo rimtos > problemos su dyzeliniu varikliu. Draugo (vazinejancio su tribeca ) > pazistamo tuaregui teko iki 100tkm perrinkti visa pakaba uz pakankamai > solidzia suma. nžn kas ten pas Tribecą, bet pas turegą, X5, koki jie yra ir kaip važiuoja, tai nesaldu tai pakabai ten :). Ir atitinkamai už tai reikia susimokėt.... o ir tie pakabos perrinkimai, kitų išlaidų fone, sutik - kapeikos. > Zinau, kiek buvo remontuotas is salono imtas x5, > eksploatuotas iki 200tkm. byrejo variklis, generatorius, nespejo keisti > alsuokliu ir t.t. Nors ekploatavo tikrai kulturingai, priziurejo...Apie tai gal kaip tik daugiau smaugt reikėjo :). na arba dyzelį imt. su generatoriais atskira tema, su esamais elektros poreikiais....mano kašike jau 120A, o dydis kaip senoviško 70A. > is salono imtus reno net nesneku - kalba ejo net apie grazinima dileriui > (mazdauk kiskis ta sh...da kur nori, mums jo remontai per bangus bus po > garantijos...) Kazkaip nera to patikimumo. > žinau kur yra daug Renault, tiesa mažiukų visokių. Važiuoja kažkaip, niekas labai nesiskundžia. Na taip, lagūnas velsačiai etc atskira tema :) > >> Pasatą kaip suprantu nuo 300kkm ridos vaižinėjai? > > Bet as kalbejau apie mazgus, kurie buvo ideti nauji (pirkti is dilerio, > originalus). Ir dauguma ju laike trumpai. Nebuvo taip, kad pakeiciau po > 300tkm ir dar tas mazgas laiko 300tkm. Daug ka teko keisti kas 100tkm. > As nekalbu apie dalis, kurias reikejo keisti del senumo. Taip. kad cia > senumas ne prie ko. na bet sutik, čia mirus mašina jau su tokia rida. Ten kėbulo metalas pavargęs būna..... > > Be to , teko lyginti volvo (v70) ir tribecos tech prieziuru kainas. > Volvo lygiai 2 kartus brangiau :-)) prie tu paciu km. > Audrius K. na tai Volvo ir turi būt brangiau. Vien jau įvaizdis ant kiek kitoks :) > P.S. Siandien per eiline tribecos tech prieziura pakeite eilini karta > stabilizatoriaus gumas, ir su visais skyscias, darbais, lemputemis tik > truputi daugiau negu 400lti. :-)) (165tkm) Iki siol rimciau niekas > nekeista :-)) Tik kaladeles, valytuvai , tepalai, skysciai. filtrai, > zvakes, stab gumos :-)) > na, tai pigu. O tikrai Tribeca važiuoja kaip X5 ar turegas? >