Tema: Re: Subaru Legacy '08
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-09-19 10:13:58

> Tai kad atvirksciai :-))  Neuzmusamos masinos buvo pries 25 metus
> gamintos... Dauguma dabartiniu dar per garantija normaliai pabyra...
> (pvz nisan patchfinder priekiniai ratu guoliai laiko 100tkm, kainuoja
> apie 2kl - info is dilerio, aisku, garsiai apie tai nekalba....micrai

greičiausiai, kaip pataikai. Konkretus Passat'as B5 tikrai rečiau knisa
protą, nei ex Audi 100. Tiesa, brangiau :)

> labda zondas laiko tik keliasdesim t km..- tipo vazineja tik miesta ar
> pan, del to genda...o tai kur su ja dar vazineti ???.) Man zinomam

na jo, kai jų nebuvo, buvo geriau :). bet šiaip tai gi tie zondai visur
vienodi, tai kodėl Subaruose jie laiko? Ar tieaiog nissan'o variklio ECU
neveikia jautriai reaguoja į parametrų pasikeitimą ir anksčiau laiko
pradeda isterikuot? Nes, nu ekologYJE gi nu. Va BMW mano, abejoju ar tas
zondas kada keistas, paskutinį 100kkm tikrai ne - na ir veikia vis dar

> multivanui (pirktam naujam is dilerio) dar per garantija buvo rimtos
> problemos su dyzeliniu varikliu. Draugo (vazinejancio su tribeca )
> pazistamo tuaregui teko iki 100tkm perrinkti visa pakaba uz pakankamai
> solidzia suma.

nžn kas ten pas Tribecą, bet pas turegą, X5, koki jie yra ir kaip
važiuoja, tai nesaldu tai pakabai ten :). Ir atitinkamai už tai reikia
susimokėt.... o ir tie pakabos perrinkimai, kitų išlaidų fone, sutik -
kapeikos.

> Zinau, kiek buvo remontuotas is salono imtas x5,
> eksploatuotas iki 200tkm. byrejo variklis, generatorius, nespejo keisti
> alsuokliu ir t.t. Nors ekploatavo tikrai kulturingai, priziurejo...Apie

tai gal kaip tik daugiau smaugt reikėjo :). na arba dyzelį imt. su
generatoriais atskira tema, su esamais elektros poreikiais....mano
kašike jau 120A, o dydis kaip senoviško 70A.

> is salono imtus reno net nesneku - kalba ejo net apie grazinima dileriui
> (mazdauk kiskis ta sh...da kur nori, mums jo remontai per bangus bus po
> garantijos...) Kazkaip nera to patikimumo.

žinau kur yra daug Renault, tiesa mažiukų visokių. Važiuoja kažkaip,
niekas labai nesiskundžia. Na taip, lagūnas velsačiai etc atskira tema :)

> Bet as kalbejau apie mazgus, kurie buvo ideti nauji (pirkti is dilerio,
> originalus). Ir dauguma ju laike trumpai. Nebuvo taip, kad pakeiciau po
> 300tkm ir dar tas mazgas laiko 300tkm. Daug ka teko keisti kas 100tkm.
> As nekalbu apie dalis, kurias reikejo keisti del senumo. Taip. kad cia
> senumas ne prie ko.

na bet sutik, čia mirus mašina jau su tokia rida. Ten kėbulo metalas
pavargęs būna.....

> Be to , teko lyginti volvo (v70) ir tribecos tech prieziuru kainas.
> Volvo lygiai 2 kartus brangiau :-)) prie tu paciu km.
> Audrius K.

na tai Volvo ir turi būt brangiau. Vien jau įvaizdis ant kiek kitoks :)

> P.S. Siandien per eiline tribecos tech prieziura pakeite eilini karta
> stabilizatoriaus gumas, ir su visais skyscias, darbais, lemputemis tik
> truputi daugiau negu 400lti. :-)) (165tkm)    Iki siol rimciau niekas
> nekeista :-)) Tik kaladeles, valytuvai , tepalai, skysciai. filtrai,
> zvakes, stab gumos :-))

na, tai pigu. O tikrai Tribeca važiuoja kaip X5 ar turegas?