Tema: Re: Subaru Legacy '08
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-09-18 09:48:02
aš tau vis bandau pasakyt, kad tu ant to 86m egzemplioriaus užstrigęs
praeitam amžiui ir niekaip neišsikapstai :). Kaip jau sakiau, mačiau
panašių metų Subaru, tai irgi buvo daugiau remontuojamas nei važiuojamas....

o šiaip tai nekorektiškai lygint automobilius, kuriuos skiria 20m. Kad
ir ką šnekėtų tauta, kokybė ir patikimumas per tą laiką tikrai žymiai
pagerėjo. Pasatą kaip suprantu nuo 300kkm ridos vaižinėjai? Subaru irgi
nuo tokios? :)
Kas link guolių, tai dar nei vieno nekeičiau. Bbž, pats nesuprantu iš ko
jie ten padaryti :). Na, ir 6ltr/100 be jokių išsidirbinėjimų su dujomis...