Tema: Re: H Civic 1996-2000 +/-
Autorius: FwsA
Data: 2011-01-19 09:19:00
Tai ir ieskausi gal kazkas upgreidais kompu uzsiima, kad priimtu man sena, o
as paimciau nauja, ar deveta geresni su priemoka...
Siti perejimai netinka. Nes nera DVI isejimo.
Reikia VGA to HDMI, arba USB to HDMI. O siti jau nemazai kainuoja... Ir
neaisku kaip veiks ir su kokybe vaizdo neaisku kas bus po tokio perejimo....
Gedas