Tema: Re: H Civic 1996-2000 +/-
Autorius: FwsA
Data: 2011-01-17 09:53:33
Biski ne i tema, bet pasirasot "kompiuteriu remontas", tai domina sita
paslauga.

Yra seniena
HP Pavilion dv6500 Notebook PC

Procesor AMD Athlon ™ 64x2Dual-Core Processor TK-55 1,80

RAM 959 Mb

Problema. Ziurint filma, ventiliatorius labai stipriai pradeda uzti, ir toks
vaizdas nespeja atvesint ir kompas issijungia (jokiu lentuciu nieko
nemeta-issijungia be jokio ispejimo). Reikia vel kraut kompa is naujo.
Siaip narsant po interneta, nera buve, kad issijungtu.

Kompas pagrinde naudojamas internetui, ir paziurek koki filma, ar muzikai
paklausyt vaikams.

Klausimas. Ar galetumet paziuret kodel taip nutinka? Kazka buvau girdejes,
kad HP buvo isleide brokuota serija. (Garantija jau pasibaigus).

Kitas klausimas. Ar galima butu kaipnors HDMI jungi tureti sitame kompe? Ir
ar paspartinti kompa imanoma (pvz RAM dasipirkti)?

Ir is vis ar verta dar su situ kompu kazka daryti? Gal ieskotis naujo? Gal
kazkas uzsiima kompu atnaujinimais – sita paimtu, o su mano priemoka duotu
man nauja, arba kita - gali but ir devetas…

Gedas
T. Carina E 94’ 2.0 benzas-dujos

Vilnius