Tema: Re: H Civic 1996-2000 +/-
Autorius: 0.5 B
Data: 2011-01-16 23:09:07
penkiaduris, jei toks domina, visų pirma ėjo nuo 95 iki 2001 metų, su minor uplift 97 metais. Tai civic labiau pavadinimu, nei platforma - jis gamintas ant concerto, ne ant civic platformos, todėl šiek tiek didesnis.
salonas visai kitoks, nei trijų ir keturių durų modelių, alia šikarnesnis - visokios medžio imitacijos ir pan. Aukštesnis. Sunkesnis.
nuo 97 metų ėjo ir su VTI motoru, bet kuro sąnaudos bei remonto kainos nedžiugina [važiuoklė akordo ir preliudo mišinys]. Siūlyčiau nuo 97 metų 1.5-1.6 motoru vtec imt, jei jau susidom4jai.