Tema: Re: H Civic 1996-2000 +/-
Autorius: audrenas69
Data: 2011-01-16 19:27:49
pas tave 3 duru ar 5? pastebejau labai skiriasi salonai

--------------
Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas
www.it-master.lt
tel 867040247

"Tomas D."  parašė naujienų news:igv7j9$tsl$1@trimpas.omnitel.net...

Turiu Civic'a 97', hatch, 1.4 automatas. Vasara benzo eda 8, ziema bijau
skaiciuot :)) bet bent prisyla greit. Per 5 metus problemu kazkokiu su
varikliu neturejau (3x tfu), tepalus pasikeiciu pats, rudyt kolkas nerudyja,
vaziuokle irgi ok. Kas uzh**sa, tai pvz priekinio posukio lemputes
pakeitimui reikia nuimt priekini buferi, tai dabar iki pavasario vazineju su
neveikianciu ir ijungus posuki galinis tankiai mirga. Buferiu shoniniai
priverzimai - silpnos vietos. Jei bakstels kas i gala arba pats pataikysi
netycia i koki kuoliuka - ziurek jau gali but kad shonuose isluze (galioja
abiem buferiam). Seip bent pas mane sitas traukos neturi, uzmiesty sunku,
jei daug mashinu, optimaliai max 110km/h ~3k RPM, jei daugiau spaudi - eda
kibirais. Taip kad paspaudei ir aplenkei - pamirsk, turi apsiskaiciuot kad
is toliau isibegejes aplenksi :) Mieste darbas-namai (mano atveju 7km i
viena puse), tai patenkintas, visumoj kibiras kaip ir visos tokios
kategorijos mashinos, tik mano atveju visur(durys, galas, bagazine)
suklijuotas bitumas + garso izoliacine medziaga, tai bent kiek tyliau nei
standartas.
Tiesa, kondyshke liuks, bet kai ijungi tai uzsodina varikli sociai. Jei imsi
su odinem sedynem, tai vienas vargas. Paliksi vasara palei saule, tai su
shortais nesesk, nes nudegimai skausmingi, o ziema veziokis koki padekla po
shikna, nes shaltis nuo odos eina keurai dzinsus, dvi pedkelnes ir
pantalonus.

Per visa laikotarpi (5 metai), kas brangiausia servise kashtavo, tai
dusliarkos pakeitimas (~600Lt), daugiau problemu specifiniu ir sudetingu
nebuve.