Tema: Re: H Civic 1996-2000 +/-
Autorius: audrenas69
Data: 2011-01-16 19:49:20
o tas triduris nera roverio 214 brolis dvynys?

--------------
Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas
www.it-master.lt
tel 867040247

"MumZer"  parašė naujienų news:igva41$vd$1@trimpas.omnitel.net...

turiu hecbeka 3duru, 1,4 mechanika 66kw

kaip jau ir minejo kura eda kaip didelis. mieste. vasara >8, ziema >10,
buna ir iki 12.
as aisku mazais atstumais vazineju, o  vasara megstu paspaust..
vasara vaziuojant ramiai ant 90km/h buvau tilpes i 5,6l/100km su dviem
zmonem ir dviem dviraciais bagazineje
magistraleje buvo tikrinama ant 140km/h klaipeda-kaunas tai sanaudos
gavosi ~7/100km
kaip greit susyla priklauso nuo oro.. prie -20 reikia apie 3km
pravaziuot kazkur :)
trauka pvz tokio mazo varikliuko nuo zmoniu skaiciaus labai priklauso.
vienam sedint vaziuojasi gerai, pilna maske jau ne kas..
del "paspaudei ir aplenkei" - veikia triukas  numesti per 2 pavaras
zemyn, kuras aisku atitinkamai eis, bet veikia ir traukia (rekia irgi)
mieste galingumo uztenka vienam vaziuojant (tik varikli reikia nebijot
sukt >3-4-5 krpm ..)
gale sedint labiau krato nei prieky (pats nezinau, man taip sake:))
posukius laiko kaip prilipes.. nesiubuoja.. vienzo toks biski kartingas.. :)
pries pirkdamas pavaziuok, paziurek ar tiks toks..

per du metus:
nupirkus reikejo pasikeist priekines kaladeles ir diskus..
teko pakeist sankaba (sudeginau uzsedes ant pilvo.. pats kaltas)
du kartus keistas sarnyras desines puses (zemo profilio padangos +
masina zeminta)
nupuvo duslintuvas - teko keisti visa, tai pries perkant ir ji ivertink.
toj pacioj desinej pusej teko ir posparni pakeist (atsilupo autotradoj)
lempute keiciau viena karta kol kas (priekine)
keiciant tepalus paaiskejo, kad tepalo nevalgo, varikliukas visur
svarus, tepalas 5w40 pilna sintetika pilamas
garso izoliacija - kibirine.. papildomai nieko nedariau.. :)
kondiskes per tuos du metus nieko nereikejo nei pildyt nei ka. veikia.
variklio nepastebejau kad uzsodintu..

p.s. Tomui: jei pas tave maske 55kw tai isiurbime reikia nuimti
"marketingine" tarpine ir pasidarys 66kw.. :)