Tema: Re: Kame N43B20 grebliai? Silpniausiam 90kW variante.
Autorius: MAXX
Data: 2015-06-18 15:22:42
hehehehe, bet realiai pas mane tokia pati situacija... zhmona per metus
nuvazhiuoja 5k km...
prisipiso kad dabar reikia naujos, nes sena NUSIBODO.
tai tipo imerk 10k ir kad stovetu arba namu kieme arba darbo kieme.
nu dar iki akropolio 1x i men :)
kur logika?
ir dar bliat reikalavimai arba 1er arba q5
supistos mados

 Best regards,

MAXX
Dodge Grand Caravan'02 3,3 LPG