Tema: Re: Kame N43B20 grebliai? Silpniausiam 90kW variante.
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-06-11 21:00:40
On Thu, 11 Jun 2015 11:02:07 +0300, Arnas wrote:

> toks veikejas ish newsu Nerijus irgi 1er pirko. Ne sau bet pirko.
> Reikalavimai buvo kad butu automatas ir dyzelis. Sakiau neimt, yra pvz
> golfas su DSG ir atrodo geriau ir deze tinkanti prie mazalitrazinio
> dyzelio.
> Nepaklause, nu gaidys tas golfas gi golfas! nesvarbu kad bmw 1er yra
> ishurodintas golfas su tokios pat kokybes medziagom. Rezultate pila i
> 120d mixuotu rezimu su daug uzmiescio 9ltr salerkos o vaziuoja golfe. su
> bmw zenkliuku.

Apie "senas" DSG irgi visokių raudų girdisi.

Anyway, mano atveju gerokai skiriasi jūz keisas. Mano reikalavimai
kitokie: benzinas, dėžė px. Bo važiuojama 2 kartus į dieną po 3km.
Taigi, kuro sąnaudos px. Zyzelis tokiam režime apskritai net nebandys
sušilt, visi tie DPF, EGR ir krEuklės ilgai negyvens. Benzas irgi nelabai
spės, bet bent jau nėr DPF. Ir nebaisu, kad išbanins iš centrų kaip jau
išbanino visus suodinus zyzelius.

Guolis benzininis biški nekas, TSI problemos su grandinėm puikiai
žinomos. Priedo, kad tektų traukt ūsus, nes jis "negražus" (V man irgi,
VI galėčiau pakęst bet tik tiek. VII jau visai nieko). Plius jie anaiptol
ne pigūs, t.y. praktiškai tas pats b kas ir kapeika.

Tai vat taip ir gaunasi, kad nėr iš ko rinktis. Merso a-klasė visokiais
požiūriais kaka dar labiau už kapeiką, opelio astros net nelabai noriu
įpiršinėt nes nesu tikras kaip ji ten mechaniškai. Pūt lyg ir nebepūva.
Fikusas geras kol naujas, vėliau einanx.

Japoškių nenoriu todėl, kad arba kirmyja kaip kokia honda ar mazda arba
nesveikai overpraisontos kaip tAjotos ir dar viduje varo į neviltį.

--
kthxbai.