On 2015-06-11 21:00, Invertuota panda wrote: > On Thu, 11 Jun 2015 11:02:07 +0300, Arnas wrote: > > Apie "senas" DSG irgi visokių raudų girdisi. > > Anyway, mano atveju gerokai skiriasi jūz keisas. Mano reikalavimai > kitokie: benzinas, dėžė px. Bo važiuojama 2 kartus į dieną po 3km. > Taigi, kuro sąnaudos px. Tai nafig kazkokius kibirus pirkti???? Ar ten jau tokie "nesumokami" mokesciai? Nes man kazkaip atrodo, kad geriau jau "investuoti" i mokescius, o ne i uzpisanti auto remonta... Zyzelis tokiam režime apskritai net nebandys > sušilt, visi tie DPF, EGR ir krEuklės ilgai negyvens. Benzas irgi nelabai > spės, bet bent jau nėr DPF. Ir nebaisu, kad išbanins iš centrų kaip jau > išbanino visus suodinus zyzelius. > > Guolis benzininis biški nekas, TSI problemos su grandinėm puikiai > žinomos. Priedo, kad tektų traukt ūsus, nes jis "negražus" (V man irgi, > VI galėčiau pakęst bet tik tiek. VII jau visai nieko). Plius jie anaiptol > ne pigūs, t.y. praktiškai tas pats b kas ir kapeika. > > Tai vat taip ir gaunasi, kad nėr iš ko rinktis. Merso a-klasė visokiais > požiūriais kaka dar labiau už kapeiką, opelio astros net nelabai noriu > įpiršinėt nes nesu tikras kaip ji ten mechaniškai. Pūt lyg ir nebepūva. > Fikusas geras kol naujas, vėliau einanx. Paimi koki subarika nedaug begusi ir vargo nematai. (pvz - mano tribeca jau nubego 300tkm. per ta laika tik pries 30tkm pakeisti galiniai amortikai (apie 300Eu su darbu uz originalus is dilerio +technines prieziuros) . Begusia apie 100tkm, nedauzta dabar gali paimti maziau nei uz 9000Eu... (zinau, kur dabar stovi uz tiek su 3 men garantija, atvezta is tavo salies) Audrius K. P.S. Variklis susyla ziema kazkur per 1km. Parkuotis man ji geriau ilenda uz mazesnius kibirus: galine kamera + mazas apsisukimo spindulys. Variklis turi tik viena silpna vieta - nedraugauja su duja. Uzdujintas suvaromas greitai... > > Japoškių nenoriu todėl, kad arba kirmyja kaip kokia honda ar mazda arba > nesveikai overpraisontos kaip tAjotos ir dar viduje varo į neviltį. >