Tema: Re: Kame N43B20 grebliai? Silpniausiam 90kW variante.
Autorius: Arnas
Data: 2015-06-11 11:02:12
toks veikejas ish newsu Nerijus irgi 1er pirko. Ne sau bet pirko.
Reikalavimai buvo kad butu automatas ir dyzelis. Sakiau neimt, yra pvz
golfas su DSG ir atrodo geriau ir deze tinkanti prie mazalitrazinio dyzelio.
Nepaklause, nu gaidys tas golfas gi golfas! nesvarbu kad bmw 1er yra
ishurodintas golfas su tokios pat kokybes medziagom. Rezultate pila i 120d
mixuotu rezimu su daug uzmiescio 9ltr salerkos o vaziuoja golfe. su bmw
zenkliuku.

"Invertuota panda"  wrote in message

On Wed, 10 Jun 2015 12:59:19 +0300, Arnas wrote:

> ten turbut ne B20 o B16. 122ag ir 160Nm... O e90 vidus/isore negasdina?
> iki LCI jis yra kazkas super baisaus, baisiau uz jy turbut tik pai mejus
> (e60).
> super baisus bmw su super baisiu varikliu, negeriau tada imti koky
> passata ar audi su DSG ? suprantu, sentimentai brandui, bet tas
> laikotarpis yra ciornaja polosa is dizaino puses tad kam kankintis :)

Absoliučiai d'accord.

O šiaip tai B20, B16 buvo iki 2009 ir po 11. Kalba apie E87 LCI,
važinėsiu ne aš, man tik remontuot. O reikia nes "gražus" ir basta. Dar
"gražūs" yra mini, bet pastarieji dar blogiau nei E87. Brangus, su PSA
varinkeliu (lyg ir su problemom), kirmyjanciu kebulu etc.

--
kthxbai.