Tema: Re: Kame N43B20 grebliai? Silpniausiam 90kW variante.
Autorius: Arnas
Data: 2015-06-17 09:13:36
vis dar nenuobodus groupsas. kazhkada buvo chypa kuris kas antram poste M40
motora minedavo kaip butirato uzvalges, svytas buvo yra ir bus su azuolinem
kaladelem, tik e34 jau pakeite e39, siu dienu cirkas irgi nieko - 911 :
"krekzde krekzde, apsizenyjai, krekzde!" panda : "ee lyg klausiau nuomones
apie e87 o ne krekzde?" 911 : "px, krekzde krekzde apsizenyjai krekzde!" :))

"Invertuota panda"  wrote in message

On Tue, 16 Jun 2015 23:01:31 +0200, "911" <911@gmail.com> wrote:
>nebuk toks jautrus, tas tavo kemsestas jau siais laikais netik kregzde
>vadinasi, bet jau ir xuliganke, tuoj pavirs y esery :D

Kad ir y begemotą.

Bet jei pažintum raides, tai būtum perskaitęs, kad motorolerio reikia
ne man, todėl visiškai px su kuo aš ten galbūt apsiženyjęs. Man jį
tik remontuot.

--
kthxbai.