Tema: Re: e36 318i variklio pakeitimas i 2.0L
Autorius: svyt
Data: 2014-04-15 22:48:18
 blin, as galvojau apie dizeli cia. su benzu gal kiek paprasciau
 nes yra to paties modelio donoras, galvojau nuo e 42 ar kokio ten
 nori 2 litri ikist i e 36.
O man kazkada nepadare, tik isarde
apziurejo ir pasake kad
 neapsimokes man, ir paaiskino mazdaug taip kaip as parasiau. i
 e36 benzininis 2 litru kazi ar kainuos daugiau (ypac minusavus ka
 gausi senutes pridavus ardymui) nei darbas.

--

svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://www.piaohong.tk/newsgroup