as apie tai kad kad ir koks jis bebutu automobilis su juo vaziuos, o situ atveju tai ir dinamika dar bus geresne ;) "NeLabaispauda" <blabla@nixujesebia.com> wrote in message news:li5kce$95k$1@trimpas.omnitel.net... > IMHO, reduktorius, kaip tik svarbus mazgas ir butent turi derintis pagal > variklio galia. > O tai bus, kai 5 pavara 160 km/h ir jau ribotuvas apsukas atjungia. > > > > "911" <911@gmail.com> wrote in message > news:li5k32$8r3$1@trimpas.omnitel.net... >> varikli su deze su variklio pravodke ir kompu, ten labai graziai viskas >> atsijungia ir isideda. >> Tada dar skydeli ir immobilaizerio komplekta. >> reduktorius px, kardanas gali netikti. >> >> >> "Linelis" <povilina@delfi.lt> wrote in message >> news:li5fc2$4b5$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sukonkretinsiu klausimus >>> >>> 1. Ar gr.dėžė ta pati 1.8 ir 2.0 ? >>> 2. Jei skiriasi, tada ar kardanas tas pats? >>> 3. Reduktorius tas pats ar skiriasi? >>> 4. Su elektra viskas kaip ir aišku, tik vienas aiškino kad reikės keisti >>> prietaisų skydelį, >>> nes apsukas neteisingai rodys ... kiek čia teisybės? >>> >>> "Linelis" wrote in message news:li5d0l$2fc$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Sveiki, >>> yra kregždė su užlinkusiu 1.8L benzu, kėbulas "kaulinis" >>> taip pat yra mušta kregždė su gyvu 2.0L benzu >>> Tai va, kilo planas permesti ta 2L variklį ir padaryt vieną gyvą mašiną. >>> >>> Gal kas susidūrę esate, ką reikia keisti, kad viskas normaliai veiktų? >>> užteks tik variklį permesti, ar reikia keisti dėžę, kardaną, reduktorių >>> nu >>> ir t.t. >>> >>> dėkui >>> >>> --- >>> Linelis >>> >