jei modelis ne feisliftintas (iki kazkur 94), imobilaizerio ner. jeigu abu su mechanine deze, berods, reduktoriai turetu buti gal net identiski ar labai panasiu perdavimu. ant xuliganu i skydeli raktas kazkoks kisdavosi, kad apsukas pritaikyt pagal kaushu skaiciu, tai gal ir cia taip, nzn :) "911" <911@gmail.com> wrote in message news:li5k32$8r3$1@trimpas.omnitel.net... > varikli su deze su variklio pravodke ir kompu, ten labai graziai viskas > atsijungia ir isideda. > Tada dar skydeli ir immobilaizerio komplekta. > reduktorius px, kardanas gali netikti. > > > "Linelis" <povilina@delfi.lt> wrote in message > news:li5fc2$4b5$1@trimpas.omnitel.net... >> Sukonkretinsiu klausimus >> >> 1. Ar gr.dėžė ta pati 1.8 ir 2.0 ? >> 2. Jei skiriasi, tada ar kardanas tas pats? >> 3. Reduktorius tas pats ar skiriasi? >> 4. Su elektra viskas kaip ir aišku, tik vienas aiškino kad reikės keisti >> prietaisų skydelį, >> nes apsukas neteisingai rodys ... kiek čia teisybės? >> >> "Linelis" wrote in message news:li5d0l$2fc$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Sveiki, >> yra kregždė su užlinkusiu 1.8L benzu, kėbulas "kaulinis" >> taip pat yra mušta kregždė su gyvu 2.0L benzu >> Tai va, kilo planas permesti ta 2L variklį ir padaryt vieną gyvą mašiną. >> >> Gal kas susidūrę esate, ką reikia keisti, kad viskas normaliai veiktų? >> užteks tik variklį permesti, ar reikia keisti dėžę, kardaną, reduktorių >> nu >> ir t.t. >> >> dėkui >> >> --- >> Linelis >>