jo jo, dėkingas už nuorodas, skaitinėju-tikrinuosi dėl TA, yra pažystamas, su juo viską ir išsiaiškinsiu kol kas viskas kaip ir aišku, dėkui visiems "Si" wrote in message news:li89vg$an$1@trimpas.omnitel.net... krc maziau speliok atsisedes, siule tau realoeme paziuret, ta ir as siulau. matysi komplektacija abieju variantu. nzn, man rodos vienintelis dalykas kas gali kliuti TA siuo atveju, tai stabdziai, kurie teoriskai gali buti vienodi, bet gali ir ne :) "Linelis" <povilina@delfi.lt> wrote in message news:li88r8$uuk$1@trimpas.omnitel.net... > nu jo, klausimas geras .... > šiaip galingumas padidėja apie 24% > kiek ten procentų pagal reikalavimus galima dėti galingesnį variklį, kad > nereiktų ekspertizės? > šiaip spėju kad neturėtų būt bėdų, bet šiuo klausimu pasikonsultuosiu su > TA darbuotoju > > "LabaiNespauda" wrote in message news:li6ld6$6s6$1@trimpas.omnitel.net... > > O TA px, ar turi minciu kaip praeisi? > > > "Linelis" <povilina@delfi.lt> wrote in message > news:li5d0l$2fc$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> yra kregždė su užlinkusiu 1.8L benzu, kėbulas "kaulinis" >> taip pat yra mušta kregždė su gyvu 2.0L benzu >> Tai va, kilo planas permesti ta 2L variklį ir padaryt vieną gyvą mašiną. >> >> Gal kas susidūrę esate, ką reikia keisti, kad viskas normaliai veiktų? >> užteks tik variklį permesti, ar reikia keisti dėžę, kardaną, reduktorių >> nu ir t.t. >> >> dėkui >> >> --- >> Linelis >