Tema: Re: e36 318i variklio pakeitimas i 2.0L
Autorius: Linelis
Data: 2014-04-10 13:52:48
>jei modelis ne feisliftintas (iki kazkur 94), imobilaizerio ner.
Abu modeliai 91m

>jeigu abu su mechanine deze, berods, reduktoriai turetu buti gal net
identiski ar labai panasiu perdavimu.
Abu mechanikos

>ant xuliganu i skydeli raktas kazkoks kisdavosi, kad apsukas pritaikyt 
>pagal
kaushu skaiciu, tai gal ir cia taip, nzn :)
nu pasidomėsiu :)

dėkui

"911" <911@gmail.com> wrote in message
news:li5k32$8r3$1@trimpas.omnitel.net...
> varikli su deze su variklio pravodke ir kompu, ten labai graziai viskas 
> atsijungia ir isideda.
> Tada dar skydeli ir immobilaizerio komplekta.
> reduktorius px, kardanas gali netikti.
>
>
> "Linelis" <povilina@delfi.lt> wrote in message 
> news:li5fc2$4b5$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sukonkretinsiu klausimus
>>
>> 1. Ar gr.dėžė ta pati 1.8 ir 2.0 ?
>> 2. Jei skiriasi, tada ar kardanas tas pats?
>> 3. Reduktorius tas pats ar skiriasi?
>> 4. Su elektra viskas kaip ir aišku, tik vienas aiškino kad reikės keisti
>> prietaisų skydelį,
>> nes apsukas neteisingai rodys ... kiek čia teisybės?
>>
>> "Linelis"  wrote in message news:li5d0l$2fc$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Sveiki,
>> yra kregždė su užlinkusiu 1.8L benzu, kėbulas "kaulinis"
>> taip pat yra mušta kregždė su gyvu 2.0L benzu
>> Tai va, kilo planas permesti ta 2L variklį ir padaryt vieną gyvą mašiną.
>>
>> Gal kas susidūrę esate, ką reikia keisti, kad viskas normaliai veiktų?
>> užteks tik variklį permesti, ar reikia keisti dėžę, kardaną, reduktorių 
>> nu
>> ir t.t.
>>
>> dėkui
>>
>> ---
>> Linelis
>>