Tema: Re: Softo ataujinimas E61, 2006.
Autorius: Igaliotinis
Data: 2013-03-13 23:29:51
nu tie lietuviski 150kkm tai tokie idomus baisiai. :D

"Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message 
news:khqmct$rch$1@trimpas.omnitel.net...
> pas BMW M57N2 (3.5d tie), N47 ir t.t. grandines statistiskai nutruksta 
> ties 150-200k km.
> Ne vienas atvejis zinomas jau.
> Nebera jau ta vieta lifetime situose modeliuose.
>
> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
> news:khq2m4$5dj$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>>
>> "Dainiushas"  wrote in message news:khq13h$364$1@trimpas.omnitel.net...
>>>tolesnė trauką turi omeny ką? ten torkas vienodas iki 5krom berods.
>>
>> ydomu butu dyno grafika pazhiuret. gamintojas kartais grafikus pagrazina 
>> ;) as va tau imeciau realius grafikus o ne gamintojo suapvalintus :)
>>
>>>nu. Ir kiek lauki? Aš gal nejautrus, bet man net ant dyzelio nėra jausmo, 
>>>kad lauki.
>>
>> faktas kad kazko reikia laukti. Ar kol uzhsipus ar kol uzhsisuks rpm. Tai 
>> uzhknisa.
>>
>>>tai kai hi-end'ą pradedi lygint su "civiliokais", tai taip ir gaunasi, 
>>>kad lyginasi juokingai.
>>
>> stop. kas yra civiliokas o kas hi endas? :) N54 su kitokia programa 
>> dedamas y 1M. O ir nevisai tai norejau pasakyt.
>> Esme tame kad kai nori padaryti gali. Ir nevisiem ta astma pasireiskia. 
>> Lygint M54 su senovishku ir dar dazhnai neveikianchiu vanosu su 6 metais 
>> jaunesniu N54 biturbo irgi nezinau ar korektiska.
>>
>>>> Kas del vagu tai jie pastoviai prigrybauja technikos stebuklu, toks
>>>> jausmas kad gerai pahmielingi kanors kuria. 5vozhtuvai cilindrui viens
>>>> geras bajeris,
>>
>>>ir kas jame blogai?
>>
>> papildomas nereikalingas vozhtuvas, uzh kury aishku praplautom smegenim 
>> sumoka ne kas kitas o vartotojas. reikejo keliu metu kad suprast ir 
>> atsisakyt tos nesamones.
>>
>>>> pumpe duse antras geras bajeris,
>>
>>>o tas kuo blogas? ypač turint omeny su kokiais pampersais tada vaikščiojo 
>>>commonrail'as
>>
>> pumpe duze kad sugalvot turbut reik ilgai gert ir narkotikus vartot. 
>> netikslus shlamshtas, purkstukai tikras technikos shedevras, velgi 
>> reikejo keliu metu kad suprast ir atsikratyt. Ka reiskia su pampersais 
>> vaiksciojo?
>>
>>>> audi A8 4.0tdi trechias
>>
>>>tipo BNW 4.0d buvo kažkaip geresnis? Lievai čia užvažiavai, tada bent jau 
>>>3.3tdi reikėjo kišt, tas tai tikrai biskį juokingas su V8 ir visu jo 
>>>abviesu
>>
>> o pas bmw irgi paskirstymo grandine motoro gale? :D
>>
>>>> geras bajeris, motoru dirzhu keitimai kai reik visa prieky nusiardyti
>>>
>>>šiaip tai labai neblogas netgi sprendimas, užtrunki papildomą pusvalandį, 
>>>bet priėjimą žmonišką turi
>>
>> aha A8 D2 V8 tikrai kad per pusvalandi viska nusiardai :) sprendimas 
>> tinkamas yra padaryt grandine kuri yra lifetime ir kuria naudoja dauguma 
>> bmw varikliu.
>> Jei jau keiti grandine turbut labiau apsimoka visa varikli keist nes rida 
>> bus nei 200 nei 300kkm...
>>
>>>Dabar dar pasakyk, kas BMW niekad nebuvo nesąmonių prigaminę :)
>>
>> beabejo buvo, bet baikim piesht VAG kaip patikimumo ir inovaciju etalona. 
>> Taip toli grazu nera.
>>
>>>
>>> "Dainiushas"  wrote in message news:khp72r$p3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> o kiek % M54 apskritai važinėja su veikiančiais VANOS'ais? :D
>>>
>>> Subarkės taip, torkas labai aukštai. bet jei paimt kokį nors VAG'o 1.8T,
>>> maksimalus torkas pasiekiamas prie 1750/1950/2100rpm (110/132/154kW). Ir
>>> tai čia 2000 metais ir be jokių kosminių technologijų.
>>>
>>> Vėlgi, kitas niuansas, jei kalbam apie senas mašinas, tai konkretaus
>>> karučio stovis. Ir tas pats minėtas M54 su masiškai neveikiančiais
>>> VANOS'ais yra labai puikus tam pavyzdys. Arba kažkas plėšėsi maikes, kad
>>> 1.9TDI 81kW turi žiaurų turbo lagą. O jo ten galima sakyt visai nėra,
>>> jei nestringa kriauklės geometrijos valdymas ir MAF'as rodo tą ką
>>> reikia, o ne pieno riebumą.....
>>>
>>> On 2013.03.13 08:03, Arnas wrote:
>>>> jei mazha kriaukle arba 2 kriaukles tada taip, bet pvz jei mazha
>>>> kriaukle ir negadins torko kreives bus ir mazas ag prieaugis.
>>>> pravazhiuok su kokiu subaru wrx'u 2003m pvz. atrodo ir ag netiek jau
>>>> daug bet turbo lagas bjaurus. Plius kitas trukumas ne hitech turbo -
>>>> reakcija y gaza. Atrodo ir rpm yra pakankamai bet numygus tapke 
>>>> staigiai
>>>> (o jei staigiai numygai reishkia reikia galios dabar o ne kol kasnors
>>>> uzhsisuks, uzhsipus), tenka palaukti. Kai tuo tarpu hitech atmosferikai
>>>> su itb ir acceleration enrichment mapsais reaguoja realiu laiku - kai
>>>> paspaudi tada ir turi. Plius aishku reikalingas vanoso reagavimas real
>>>> time, kas pvz nera padaryta kokiam M54, bet yra padaryta brangesniuose 
>>>> S
>>>> motoruose. tepalo pompos generuojamo slegio nebeuzhtenka kad greitai
>>>> keist vanoso padeti, yra atskira pompa generuojanti 100bar tepalo 
>>>> slegio
>>>> del to vel gi gaunamas greitesnis keitimas, greitesne reakcija i gaza.
>>>> Taip kad nera viskas taip primityvu ir paprasta - 2.0 plyta arba 2.0
>>>> plyta + kriaukle.
>>>>
>>>> "Dainiushas"  wrote in message news:kho7k9$fa8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> astma praeina kai krEUklė užpučia...
>>>>
>>>> On 2013.03.12 20:30, Arnas wrote:
>>>>> kai ysiurbimo velenelis sukinejas 60 laipsniu, ishmetimo 45 tai ir 
>>>>> astma
>>>>> praeina.
>>>>>
>>>>> "padugne"  wrote in message
>>>>> news:13d5e1a4a70.8325419571470147631@news.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> On Tue, 12 Mar 2013 08:03:23 +0100, "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote:
>>>>>> ir neblogai sekes ta varshke spaust. geriau jau koks 150kw
>>>>>> atmosferikas nei 150kw turbavykas su turbo lagu ir kitom nesamonem.
>>>>>
>>>>> Turbos lagino, o atmosferikai pas bnv zemiau 3krpm tradiciskai serga
>>>>> astma.
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>