nu tie lietuviski 150kkm tai tokie idomus baisiai. :D "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message news:khqmct$rch$1@trimpas.omnitel.net... > pas BMW M57N2 (3.5d tie), N47 ir t.t. grandines statistiskai nutruksta > ties 150-200k km. > Ne vienas atvejis zinomas jau. > Nebera jau ta vieta lifetime situose modeliuose. > > "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message > news:khq2m4$5dj$1@trimpas.omnitel.net... >> >> >> "Dainiushas" wrote in message news:khq13h$364$1@trimpas.omnitel.net... >>>tolesnė trauką turi omeny ką? ten torkas vienodas iki 5krom berods. >> >> ydomu butu dyno grafika pazhiuret. gamintojas kartais grafikus pagrazina >> ;) as va tau imeciau realius grafikus o ne gamintojo suapvalintus :) >> >>>nu. Ir kiek lauki? Aš gal nejautrus, bet man net ant dyzelio nėra jausmo, >>>kad lauki. >> >> faktas kad kazko reikia laukti. Ar kol uzhsipus ar kol uzhsisuks rpm. Tai >> uzhknisa. >> >>>tai kai hi-end'ą pradedi lygint su "civiliokais", tai taip ir gaunasi, >>>kad lyginasi juokingai. >> >> stop. kas yra civiliokas o kas hi endas? :) N54 su kitokia programa >> dedamas y 1M. O ir nevisai tai norejau pasakyt. >> Esme tame kad kai nori padaryti gali. Ir nevisiem ta astma pasireiskia. >> Lygint M54 su senovishku ir dar dazhnai neveikianchiu vanosu su 6 metais >> jaunesniu N54 biturbo irgi nezinau ar korektiska. >> >>>> Kas del vagu tai jie pastoviai prigrybauja technikos stebuklu, toks >>>> jausmas kad gerai pahmielingi kanors kuria. 5vozhtuvai cilindrui viens >>>> geras bajeris, >> >>>ir kas jame blogai? >> >> papildomas nereikalingas vozhtuvas, uzh kury aishku praplautom smegenim >> sumoka ne kas kitas o vartotojas. reikejo keliu metu kad suprast ir >> atsisakyt tos nesamones. >> >>>> pumpe duse antras geras bajeris, >> >>>o tas kuo blogas? ypač turint omeny su kokiais pampersais tada vaikščiojo >>>commonrail'as >> >> pumpe duze kad sugalvot turbut reik ilgai gert ir narkotikus vartot. >> netikslus shlamshtas, purkstukai tikras technikos shedevras, velgi >> reikejo keliu metu kad suprast ir atsikratyt. Ka reiskia su pampersais >> vaiksciojo? >> >>>> audi A8 4.0tdi trechias >> >>>tipo BNW 4.0d buvo kažkaip geresnis? Lievai čia užvažiavai, tada bent jau >>>3.3tdi reikėjo kišt, tas tai tikrai biskį juokingas su V8 ir visu jo >>>abviesu >> >> o pas bmw irgi paskirstymo grandine motoro gale? :D >> >>>> geras bajeris, motoru dirzhu keitimai kai reik visa prieky nusiardyti >>> >>>šiaip tai labai neblogas netgi sprendimas, užtrunki papildomą pusvalandį, >>>bet priėjimą žmonišką turi >> >> aha A8 D2 V8 tikrai kad per pusvalandi viska nusiardai :) sprendimas >> tinkamas yra padaryt grandine kuri yra lifetime ir kuria naudoja dauguma >> bmw varikliu. >> Jei jau keiti grandine turbut labiau apsimoka visa varikli keist nes rida >> bus nei 200 nei 300kkm... >> >>>Dabar dar pasakyk, kas BMW niekad nebuvo nesąmonių prigaminę :) >> >> beabejo buvo, bet baikim piesht VAG kaip patikimumo ir inovaciju etalona. >> Taip toli grazu nera. >> >>> >>> "Dainiushas" wrote in message news:khp72r$p3$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> o kiek % M54 apskritai važinėja su veikiančiais VANOS'ais? :D >>> >>> Subarkės taip, torkas labai aukštai. bet jei paimt kokį nors VAG'o 1.8T, >>> maksimalus torkas pasiekiamas prie 1750/1950/2100rpm (110/132/154kW). Ir >>> tai čia 2000 metais ir be jokių kosminių technologijų. >>> >>> Vėlgi, kitas niuansas, jei kalbam apie senas mašinas, tai konkretaus >>> karučio stovis. Ir tas pats minėtas M54 su masiškai neveikiančiais >>> VANOS'ais yra labai puikus tam pavyzdys. Arba kažkas plėšėsi maikes, kad >>> 1.9TDI 81kW turi žiaurų turbo lagą. O jo ten galima sakyt visai nėra, >>> jei nestringa kriauklės geometrijos valdymas ir MAF'as rodo tą ką >>> reikia, o ne pieno riebumą..... >>> >>> On 2013.03.13 08:03, Arnas wrote: >>>> jei mazha kriaukle arba 2 kriaukles tada taip, bet pvz jei mazha >>>> kriaukle ir negadins torko kreives bus ir mazas ag prieaugis. >>>> pravazhiuok su kokiu subaru wrx'u 2003m pvz. atrodo ir ag netiek jau >>>> daug bet turbo lagas bjaurus. Plius kitas trukumas ne hitech turbo - >>>> reakcija y gaza. Atrodo ir rpm yra pakankamai bet numygus tapke >>>> staigiai >>>> (o jei staigiai numygai reishkia reikia galios dabar o ne kol kasnors >>>> uzhsisuks, uzhsipus), tenka palaukti. Kai tuo tarpu hitech atmosferikai >>>> su itb ir acceleration enrichment mapsais reaguoja realiu laiku - kai >>>> paspaudi tada ir turi. Plius aishku reikalingas vanoso reagavimas real >>>> time, kas pvz nera padaryta kokiam M54, bet yra padaryta brangesniuose >>>> S >>>> motoruose. tepalo pompos generuojamo slegio nebeuzhtenka kad greitai >>>> keist vanoso padeti, yra atskira pompa generuojanti 100bar tepalo >>>> slegio >>>> del to vel gi gaunamas greitesnis keitimas, greitesne reakcija i gaza. >>>> Taip kad nera viskas taip primityvu ir paprasta - 2.0 plyta arba 2.0 >>>> plyta + kriaukle. >>>> >>>> "Dainiushas" wrote in message news:kho7k9$fa8$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> astma praeina kai krEUklė užpučia... >>>> >>>> On 2013.03.12 20:30, Arnas wrote: >>>>> kai ysiurbimo velenelis sukinejas 60 laipsniu, ishmetimo 45 tai ir >>>>> astma >>>>> praeina. >>>>> >>>>> "padugne" wrote in message >>>>> news:13d5e1a4a70.8325419571470147631@news.omnitel.net... >>>>> >>>>> On Tue, 12 Mar 2013 08:03:23 +0100, "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote: >>>>>> ir neblogai sekes ta varshke spaust. geriau jau koks 150kw >>>>>> atmosferikas nei 150kw turbavykas su turbo lagu ir kitom nesamonem. >>>>> >>>>> Turbos lagino, o atmosferikai pas bnv zemiau 3krpm tradiciskai serga >>>>> astma. >>>>> >>>> >>> >> >