Tema: Re: Softo ataujinimas E61, 2006.
Autorius: Dainiushas
Data: 2013-03-13 22:11:28
On 2013.03.13 20:26, Arnas wrote:
>
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:khqff6$k6i$1@trimpas.omnitel.net...
>> nepatingėsiu jaučiu, susirasiu SSP paskaityt kuom anie tą motyvuoja.
>
> alfa turbut twinsparka irgi kazkuom motyvuoja :)

nenustebčiau :)

>
>> ką reiškia sudėtingint sistemą? Keturi purštukai ir siurblys
>> pakačelint salerką ir bako. viskas. Jokių rail'ų daviklių reguliatorių
>> ir kitos bibienės. Kas link charakteristikų, 2000 jau buvo 1.9/110kW.
>> Tikrai CR'inius spaudė tada iki tiek?
>
> M47N 110kw berods nuo 2001/03 eina ne? 1600bar ir tie patys 110kw. matai
> esme kad PD reikia baru nes yra ribotas labai timingas kad ta kura ymyzht.
> nes nusisuks velenelis ir galesi parukyt, nebebus reikiamo slegio :) Del
> to PD ir dirba garsiau, neina pre ignition ir pan daryt normaliai. Barai
> yra instrumentas o ne rezultatas.
>

bet tai, galėtum pasakyt, kuo tas M47N geresnis už ARL? :)

kas link triukšmo, nesu tikras, kad koks nors A4 BLB girdisi labiau nei 
M47N troikėj

>> bbž, nemanau, kad tik. komponuotė, variklio ilgis, awd, greičiausiai
>> darė taip kaip reikėjo. BNW kardanai per karterius irgi toks, sakykim,
>> įdomus sprendimas. Bet ką daryt, kai kitaip nesigauna?
>
> kai nesigauna buna FAIL, tai va apie FAIL ash ir kalbejau :)

kas tavo nuomone yra FAIL?

>
>> Ir kas ten tokio nx? ELSA bent paskaitėt prieš darydami? :)
>
> nemazai darbo :(
>

nu. o ką nors remontuojant simake tai darbo jau mažai? Nes tai paliubomų 
automobiliai prie kurių darbo daug

>> na tai matai, kalbi apie tai, kas tau patogu.
>>
>> apskritai, nelabai suprantu ką tu nori man įrodyt. Jei tai, kad BMW
>> daro gerus autmoobilius - gali nesivargint, aš tą puikiai žinau ir
>> taip. Kaip ir žinau, kad VAG'o daromi automobiliai nėra blogi.
>
> tai pradejom apie atmosferikus ir kriaukles ir kaip visad tema
> nugrybauja kazkur kitur :)
> bmw sheip irgi nemazai visokiu grybu yra pridare ir mano nuomone viens
> didziausiu promahu
> buvo gaminti SMG dezes kai pvz konkurentai jau turejo DSG :) Bet perejo
> prie double clutch kaip ir vagas
> perejo prie common railo :)
>

btw, ačiū VAG'ui už DSG, taip? O VAG'as prie common rail'o perėjo 
greičiausiai, kaip padugnė minėjo, dėl finansinių priežasčių - nes taip 
pigiau.