On 2013.03.13 20:26, Arnas wrote: > > > "Dainiushas" wrote in message news:khqff6$k6i$1@trimpas.omnitel.net... >> nepatingėsiu jaučiu, susirasiu SSP paskaityt kuom anie tą motyvuoja. > > alfa turbut twinsparka irgi kazkuom motyvuoja :) nenustebčiau :) > >> ką reiškia sudėtingint sistemą? Keturi purštukai ir siurblys >> pakačelint salerką ir bako. viskas. Jokių rail'ų daviklių reguliatorių >> ir kitos bibienės. Kas link charakteristikų, 2000 jau buvo 1.9/110kW. >> Tikrai CR'inius spaudė tada iki tiek? > > M47N 110kw berods nuo 2001/03 eina ne? 1600bar ir tie patys 110kw. matai > esme kad PD reikia baru nes yra ribotas labai timingas kad ta kura ymyzht. > nes nusisuks velenelis ir galesi parukyt, nebebus reikiamo slegio :) Del > to PD ir dirba garsiau, neina pre ignition ir pan daryt normaliai. Barai > yra instrumentas o ne rezultatas. > bet tai, galėtum pasakyt, kuo tas M47N geresnis už ARL? :) kas link triukšmo, nesu tikras, kad koks nors A4 BLB girdisi labiau nei M47N troikėj >> bbž, nemanau, kad tik. komponuotė, variklio ilgis, awd, greičiausiai >> darė taip kaip reikėjo. BNW kardanai per karterius irgi toks, sakykim, >> įdomus sprendimas. Bet ką daryt, kai kitaip nesigauna? > > kai nesigauna buna FAIL, tai va apie FAIL ash ir kalbejau :) kas tavo nuomone yra FAIL? > >> Ir kas ten tokio nx? ELSA bent paskaitėt prieš darydami? :) > > nemazai darbo :( > nu. o ką nors remontuojant simake tai darbo jau mažai? Nes tai paliubomų automobiliai prie kurių darbo daug >> na tai matai, kalbi apie tai, kas tau patogu. >> >> apskritai, nelabai suprantu ką tu nori man įrodyt. Jei tai, kad BMW >> daro gerus autmoobilius - gali nesivargint, aš tą puikiai žinau ir >> taip. Kaip ir žinau, kad VAG'o daromi automobiliai nėra blogi. > > tai pradejom apie atmosferikus ir kriaukles ir kaip visad tema > nugrybauja kazkur kitur :) > bmw sheip irgi nemazai visokiu grybu yra pridare ir mano nuomone viens > didziausiu promahu > buvo gaminti SMG dezes kai pvz konkurentai jau turejo DSG :) Bet perejo > prie double clutch kaip ir vagas > perejo prie common railo :) > btw, ačiū VAG'ui už DSG, taip? O VAG'as prie common rail'o perėjo greičiausiai, kaip padugnė minėjo, dėl finansinių priežasčių - nes taip pigiau.