Tema: Re: e39 xenon ir tech. apziura
Autorius: netavoreikalas
Data: 2010-12-22 18:37:05
o nuo kada tas apiplovimas privalomas? nu pas w163 2000m tikrai ne 
lietuviski zenonai, o apiplovimo nera, aukscio reguliavimas viduj yra...

On 2010-12-22 14:17:59 +0200, Arnas said:

> nu va, tulas lietuvishkas geraltas zhino kas yra geriau :) durniai ta 
> apiplovima sugalvojo :D
> 
> "Geralt" <nera@meilo.lt> wrote in message 
> news:iesplf$oev$1@trimpas.omnitel.net...
>> Gal ir pagerina, bet tai neturetu buti kaip "a must".
>> Ka jis ten nuplauna tas apiplovimas... dar labiau apsika sviesas ir 
>> viskas. Kuris cia dabar naudoja ta apiplovima?
>> Aj nu.... visi kas turi, bo pac purskia kas ntajy karta :) Vazineja 
>> paskui sviesom (ir bamperiu) apibledejusiom, kas tikrai nera geriau.
>> 
>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
>> news:iesp5v$ng4$1@trimpas.omnitel.net...
>>> manau zibintai EU yra geresni nei us. pas jankius blynas pas eu apsviecia
>>> kelkrasty, stopai ryzi - aiskiau issiskiria, pas eu butinas apiplovimas, kas
>>> irgi pagerina siek tiek situacija.
>>> 
>>> "Geralt" <nera@meilo.lt> wrote in message
>>> news:iesp1l$n7t$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Nu siaip jo :)
>>>> Yprasta ir aisku, o pliusas tik vienas, kad saulej geriau matosi.
>>>> 
>>>> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message
>>>> news:iesouf$n1l$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> sorry bet kai stopais mirksi amerikonai tai tikrai nera saugiau manau. As
>>>>> uz
>>>>> ryzus posukius.
>>>>> 
>>>>> "Geralt" <nera@meilo.lt> wrote in message
>>>>> news:iesoq5$mog$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Tai taip, bet uzpisa tokie dalykai kaip pvz. motociklui turi degti
>>>>>> tiktai
>>>>>> priekinis zibintas ir dar gabaritas, kad butu?!
>>>>>> As, pats budamas, motociklinininku visom 4 uz tai, kad degtu ir
>>>>>> priekiniai
>>>>>> posukiai uzvedus varikly (kaip usa). Jie dega silpniau ir tamsoj
>>>>>> atvaziuojant motociklui tu is karto zinai, kad viena balta ir pora
>>>>>> geltonu
>>>>>> yra motociklas,o ne masina su perdegusia lempa ar menulis horizonte.
>>>>>> Manau, kad tai tikrai prideda saugumo.
>>>>>> Kitas dalykas - gabaritas motociklui?! Kas paliks motocikla su ykistu
>>>>>> raktu ir deganciom sviesom (gabaritais)? Sustojai, uzgesinai, istraukei
>>>>>> raktus ir nuejai. Ar sustojai, yjungei gabaritus ir nuejai pailkes su
>>>>>> visais raktais?! Nu tai dar uzvesta gal tada palikt, kad akumas
>>>>>> nenusestu?
>>>>>> Sitas dalykas sukelia daugiausiai nepasitenkinimo ir klausimu, bet TA
>>>>>> murziui, pamacius motocikla pirmas klausimas - "yjunk gabarita"! Nublet
>>>>>> jis kaip suniui 5 koja... :-/, bet vat...
>>>>>> Tas pats ir masinu raudoni posukiai. Zinai, kad tai posukis mirski ir
>>>>>> netgi saulei svieciant jis geriau matosi uz geltona, bet negalima.
>>>>>> 
>>>>>> Diskusija ilga vienu zodziu ir tie reikalavimai nera geleziniai. Aksciau
>>>>>> nebuvo, dabar yra, paskui vel keitesi kaip pvz. tos E raides ant stiklu.
>>>>>> Nieko cia nepapisi. Vieni del saugumo prigalvoti, kiti, kad rinka
>>>>>> apsaugot
>>>>>> ir t.t.
>>>>>> 
>>>>>> 
>>>>>> "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message
>>>>>> news:iesepo$3ov$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> On Wed, 22 Dec 2010 10:48:06 +0200, Geralt wrote:
>>>>>>> 
>>>>>>>> BMW.
>>>>>>>> Amerikoj "Intensive Cleaning" (S500A) yra atskira opcija ir uzsakoma
>>>>>>>> atskirai. Vienok, jeigu uzsakai "Cold Weather Package" - jinai jau
>>>>>>>> yeina
>>>>>>>> y "pakely". Europoj nepriklausomai nuo "pakelio" sita opcija jau
>>>>>>>> privaloma prie Xenon'u pagal saugaus eismo ystatymus (tikriausiai).
>>>>>>>> Vienur simtai milijonu gali vazinet, o uz balos kiti simtai milijonu
>>>>>>>> jau
>>>>>>>> negali taip vazinet. Gaidys vienok. Taip kaip ir gabaritai ir
>>>>>>>> priekiniai
>>>>>>>> posukiai motociklams.
>>>>>>> 
>>>>>>> Tai kokioj kinijoj ir indijoj netgi miliardai gali vazinet isvis be
>>>>>>> nieko.
>>>>>>> 
>>>>>>> Kad ir kokie advanced, automobiliniu technologiju poziuriu jankiai
>>>>>>> daugelyje sriciu gerokai atsilieka. Pvz iki siol ten naujuose
>>>>>>> modeliuose
>>>>>>> leidziamos DOT'ines sviesos yra visiskas gaidIs, kai europoje panasaus
>>>>>>> lygio spingsules jau senai nurashe.
>>>>>>> Arba pvz ju sertifikaciniai crashtestai (smugis kaktomusa i siena) irgi
>>>>>>> gerokai atsilike, realiai masina darto netgi nesaugesne.
>>>>>>> 
>>>>>>> Yra beje ir atvirkstiniu pavyzdziu kur jankiai labiau advanced. Pvz pas
>>>>>>> jankius sertifikuota masina turi isgyvent mazus (eiles 8km/h) krashus
>>>>>>> be
>>>>>>> pazeidimu. Butu nieko ir jurpe.
>>>>>>> 
>>>>>>> -- 
>>>>>>> kthxbai.