Tai taip, bet uzpisa tokie dalykai kaip pvz. motociklui turi degti tiktai priekinis zibintas ir dar gabaritas, kad butu?! As, pats budamas, motociklinininku visom 4 uz tai, kad degtu ir priekiniai posukiai uzvedus varikly (kaip usa). Jie dega silpniau ir tamsoj atvaziuojant motociklui tu is karto zinai, kad viena balta ir pora geltonu yra motociklas,o ne masina su perdegusia lempa ar menulis horizonte. Manau, kad tai tikrai prideda saugumo. Kitas dalykas - gabaritas motociklui?! Kas paliks motocikla su ykistu raktu ir deganciom sviesom (gabaritais)? Sustojai, uzgesinai, istraukei raktus ir nuejai. Ar sustojai, yjungei gabaritus ir nuejai pailkes su visais raktais?! Nu tai dar uzvesta gal tada palikt, kad akumas nenusestu? Sitas dalykas sukelia daugiausiai nepasitenkinimo ir klausimu, bet TA murziui, pamacius motocikla pirmas klausimas - "yjunk gabarita"! Nublet jis kaip suniui 5 koja... :-/, bet vat... Tas pats ir masinu raudoni posukiai. Zinai, kad tai posukis mirski ir netgi saulei svieciant jis geriau matosi uz geltona, bet negalima. Diskusija ilga vienu zodziu ir tie reikalavimai nera geleziniai. Aksciau nebuvo, dabar yra, paskui vel keitesi kaip pvz. tos E raides ant stiklu. Nieko cia nepapisi. Vieni del saugumo prigalvoti, kiti, kad rinka apsaugot ir t.t. "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message news:iesepo$3ov$1@trimpas.omnitel.net... > On Wed, 22 Dec 2010 10:48:06 +0200, Geralt wrote: > >> BMW. >> Amerikoj "Intensive Cleaning" (S500A) yra atskira opcija ir uzsakoma >> atskirai. Vienok, jeigu uzsakai "Cold Weather Package" - jinai jau yeina >> y "pakely". Europoj nepriklausomai nuo "pakelio" sita opcija jau >> privaloma prie Xenon'u pagal saugaus eismo ystatymus (tikriausiai). >> Vienur simtai milijonu gali vazinet, o uz balos kiti simtai milijonu jau >> negali taip vazinet. Gaidys vienok. Taip kaip ir gabaritai ir priekiniai >> posukiai motociklams. > > Tai kokioj kinijoj ir indijoj netgi miliardai gali vazinet isvis be nieko. > > Kad ir kokie advanced, automobiliniu technologiju poziuriu jankiai > daugelyje sriciu gerokai atsilieka. Pvz iki siol ten naujuose modeliuose > leidziamos DOT'ines sviesos yra visiskas gaidIs, kai europoje panasaus > lygio spingsules jau senai nurashe. > Arba pvz ju sertifikaciniai crashtestai (smugis kaktomusa i siena) irgi > gerokai atsilike, realiai masina darto netgi nesaugesne. > > Yra beje ir atvirkstiniu pavyzdziu kur jankiai labiau advanced. Pvz pas > jankius sertifikuota masina turi isgyvent mazus (eiles 8km/h) krashus be > pazeidimu. Butu nieko ir jurpe. > > -- > kthxbai.