Tema: Re: e39 xenon ir tech. apziura
Autorius: Arnas
Data: 2010-12-22 13:58:55
manau zibintai EU yra geresni nei us. pas jankius blynas pas eu apsviecia 
kelkrasty, stopai ryzi - aiskiau issiskiria, pas eu butinas apiplovimas, kas 
irgi pagerina siek tiek situacija.

"Geralt" <nera@meilo.lt> wrote in message 
news:iesp1l$n7t$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu siaip jo :)
> Yprasta ir aisku, o pliusas tik vienas, kad saulej geriau matosi.
>
> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message 
> news:iesouf$n1l$1@trimpas.omnitel.net...
>> sorry bet kai stopais mirksi amerikonai tai tikrai nera saugiau manau. As 
>> uz
>> ryzus posukius.
>>
>> "Geralt" <nera@meilo.lt> wrote in message
>> news:iesoq5$mog$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai taip, bet uzpisa tokie dalykai kaip pvz. motociklui turi degti 
>>> tiktai
>>> priekinis zibintas ir dar gabaritas, kad butu?!
>>> As, pats budamas, motociklinininku visom 4 uz tai, kad degtu ir 
>>> priekiniai
>>> posukiai uzvedus varikly (kaip usa). Jie dega silpniau ir tamsoj
>>> atvaziuojant motociklui tu is karto zinai, kad viena balta ir pora 
>>> geltonu
>>> yra motociklas,o ne masina su perdegusia lempa ar menulis horizonte.
>>> Manau, kad tai tikrai prideda saugumo.
>>> Kitas dalykas - gabaritas motociklui?! Kas paliks motocikla su ykistu
>>> raktu ir deganciom sviesom (gabaritais)? Sustojai, uzgesinai, istraukei
>>> raktus ir nuejai. Ar sustojai, yjungei gabaritus ir nuejai pailkes su
>>> visais raktais?! Nu tai dar uzvesta gal tada palikt, kad akumas 
>>> nenusestu?
>>> Sitas dalykas sukelia daugiausiai nepasitenkinimo ir klausimu, bet TA
>>> murziui, pamacius motocikla pirmas klausimas - "yjunk gabarita"! Nublet
>>> jis kaip suniui 5 koja... :-/, bet vat...
>>> Tas pats ir masinu raudoni posukiai. Zinai, kad tai posukis mirski ir
>>> netgi saulei svieciant jis geriau matosi uz geltona, bet negalima.
>>>
>>> Diskusija ilga vienu zodziu ir tie reikalavimai nera geleziniai. Aksciau
>>> nebuvo, dabar yra, paskui vel keitesi kaip pvz. tos E raides ant stiklu.
>>> Nieko cia nepapisi. Vieni del saugumo prigalvoti, kiti, kad rinka 
>>> apsaugot
>>> ir t.t.
>>>
>>>
>>> "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message
>>> news:iesepo$3ov$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> On Wed, 22 Dec 2010 10:48:06 +0200, Geralt wrote:
>>>>
>>>>> BMW.
>>>>> Amerikoj "Intensive Cleaning" (S500A) yra atskira opcija ir uzsakoma
>>>>> atskirai. Vienok, jeigu uzsakai "Cold Weather Package" - jinai jau 
>>>>> yeina
>>>>> y "pakely". Europoj nepriklausomai nuo "pakelio" sita opcija jau
>>>>> privaloma prie Xenon'u pagal saugaus eismo ystatymus (tikriausiai).
>>>>> Vienur simtai milijonu gali vazinet, o uz balos kiti simtai milijonu 
>>>>> jau
>>>>> negali taip vazinet. Gaidys vienok. Taip kaip ir gabaritai ir 
>>>>> priekiniai
>>>>> posukiai motociklams.
>>>>
>>>> Tai kokioj kinijoj ir indijoj netgi miliardai gali vazinet isvis be
>>>> nieko.
>>>>
>>>> Kad ir kokie advanced, automobiliniu technologiju poziuriu jankiai
>>>> daugelyje sriciu gerokai atsilieka. Pvz iki siol ten naujuose 
>>>> modeliuose
>>>> leidziamos DOT'ines sviesos yra visiskas gaidIs, kai europoje panasaus
>>>> lygio spingsules jau senai nurashe.
>>>> Arba pvz ju sertifikaciniai crashtestai (smugis kaktomusa i siena) irgi
>>>> gerokai atsilike, realiai masina darto netgi nesaugesne.
>>>>
>>>> Yra beje ir atvirkstiniu pavyzdziu kur jankiai labiau advanced. Pvz pas
>>>> jankius sertifikuota masina turi isgyvent mazus (eiles 8km/h) krashus 
>>>> be
>>>> pazeidimu. Butu nieko ir jurpe.
>>>>
>>>> -- 
>>>> kthxbai.
>>
>>