Gal ir pagerina, bet tai neturetu buti kaip "a must". Ka jis ten nuplauna tas apiplovimas... dar labiau apsika sviesas ir viskas. Kuris cia dabar naudoja ta apiplovima? Aj nu.... visi kas turi, bo pac purskia kas ntajy karta :) Vazineja paskui sviesom (ir bamperiu) apibledejusiom, kas tikrai nera geriau. "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message news:iesp5v$ng4$1@trimpas.omnitel.net... > manau zibintai EU yra geresni nei us. pas jankius blynas pas eu apsviecia > kelkrasty, stopai ryzi - aiskiau issiskiria, pas eu butinas apiplovimas, kas > irgi pagerina siek tiek situacija. > > "Geralt" <nera@meilo.lt> wrote in message > news:iesp1l$n7t$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu siaip jo :) >> Yprasta ir aisku, o pliusas tik vienas, kad saulej geriau matosi. >> >> "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message >> news:iesouf$n1l$1@trimpas.omnitel.net... >>> sorry bet kai stopais mirksi amerikonai tai tikrai nera saugiau manau. As >>> uz >>> ryzus posukius. >>> >>> "Geralt" <nera@meilo.lt> wrote in message >>> news:iesoq5$mog$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tai taip, bet uzpisa tokie dalykai kaip pvz. motociklui turi degti >>>> tiktai >>>> priekinis zibintas ir dar gabaritas, kad butu?! >>>> As, pats budamas, motociklinininku visom 4 uz tai, kad degtu ir >>>> priekiniai >>>> posukiai uzvedus varikly (kaip usa). Jie dega silpniau ir tamsoj >>>> atvaziuojant motociklui tu is karto zinai, kad viena balta ir pora >>>> geltonu >>>> yra motociklas,o ne masina su perdegusia lempa ar menulis horizonte. >>>> Manau, kad tai tikrai prideda saugumo. >>>> Kitas dalykas - gabaritas motociklui?! Kas paliks motocikla su ykistu >>>> raktu ir deganciom sviesom (gabaritais)? Sustojai, uzgesinai, istraukei >>>> raktus ir nuejai. Ar sustojai, yjungei gabaritus ir nuejai pailkes su >>>> visais raktais?! Nu tai dar uzvesta gal tada palikt, kad akumas >>>> nenusestu? >>>> Sitas dalykas sukelia daugiausiai nepasitenkinimo ir klausimu, bet TA >>>> murziui, pamacius motocikla pirmas klausimas - "yjunk gabarita"! Nublet >>>> jis kaip suniui 5 koja... :-/, bet vat... >>>> Tas pats ir masinu raudoni posukiai. Zinai, kad tai posukis mirski ir >>>> netgi saulei svieciant jis geriau matosi uz geltona, bet negalima. >>>> >>>> Diskusija ilga vienu zodziu ir tie reikalavimai nera geleziniai. Aksciau >>>> nebuvo, dabar yra, paskui vel keitesi kaip pvz. tos E raides ant stiklu. >>>> Nieko cia nepapisi. Vieni del saugumo prigalvoti, kiti, kad rinka >>>> apsaugot >>>> ir t.t. >>>> >>>> >>>> "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message >>>> news:iesepo$3ov$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> On Wed, 22 Dec 2010 10:48:06 +0200, Geralt wrote: >>>>> >>>>>> BMW. >>>>>> Amerikoj "Intensive Cleaning" (S500A) yra atskira opcija ir uzsakoma >>>>>> atskirai. Vienok, jeigu uzsakai "Cold Weather Package" - jinai jau >>>>>> yeina >>>>>> y "pakely". Europoj nepriklausomai nuo "pakelio" sita opcija jau >>>>>> privaloma prie Xenon'u pagal saugaus eismo ystatymus (tikriausiai). >>>>>> Vienur simtai milijonu gali vazinet, o uz balos kiti simtai milijonu >>>>>> jau >>>>>> negali taip vazinet. Gaidys vienok. Taip kaip ir gabaritai ir >>>>>> priekiniai >>>>>> posukiai motociklams. >>>>> >>>>> Tai kokioj kinijoj ir indijoj netgi miliardai gali vazinet isvis be >>>>> nieko. >>>>> >>>>> Kad ir kokie advanced, automobiliniu technologiju poziuriu jankiai >>>>> daugelyje sriciu gerokai atsilieka. Pvz iki siol ten naujuose >>>>> modeliuose >>>>> leidziamos DOT'ines sviesos yra visiskas gaidIs, kai europoje panasaus >>>>> lygio spingsules jau senai nurashe. >>>>> Arba pvz ju sertifikaciniai crashtestai (smugis kaktomusa i siena) irgi >>>>> gerokai atsilike, realiai masina darto netgi nesaugesne. >>>>> >>>>> Yra beje ir atvirkstiniu pavyzdziu kur jankiai labiau advanced. Pvz pas >>>>> jankius sertifikuota masina turi isgyvent mazus (eiles 8km/h) krashus >>>>> be >>>>> pazeidimu. Butu nieko ir jurpe. >>>>> >>>>> -- >>>>> kthxbai. >>> >>> > >