Tema: Re: q:e46 330d
Autorius: Cobra
Data: 2010-01-06 15:58:37
Pas mane sankaba tipo ledine, nes meistrelis sake kai keite isminamaji guoli 
taip. O tai ka neiseina keist tik smagracio, butina su sankaba?

"Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
news:hi24n3$qg5$1@trimpas.omnitel.net...
> neatejo parasyt, tai neatejo.
> Zodziu, esme tokia, kad smagratis is isvaizdos bus ledinis, bet sankaba 
> gali ir toliau sekmingia buksuoti pakeitus ja...
> Tad geriau imk iskart visa komplekta..smagratis 1.5k lt, sankaba 600-700, 
> nu i 2.5k lt su darbu itilpsi ir pamirsi ta vieta...
> "Cobra" <paulius@uvs.lt> wrote in message 
> news:hi24fv$q2j$1@trimpas.omnitel.net...
>> Ablasiejau, tai kur tas smargracio savininkas ar cia demagogija 
>> uzsiimineji ? :)
>>
>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>> news:hhv40u$1hb$1@trimpas.omnitel.net...
>>> gal ateis pats smagracio savininkas parasyt. :)
>>> "Cobra" <paulius@uvs.lt> wrote in message 
>>> news:hhv3p5$16g$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Ka pinigu nori ?
>>>>
>>>> "Ablasiejus" <ablasiejus@ablasiejus.lt> wrote in message 
>>>> news:hhv26q$ulp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> davai as zinau kas turi deveta smagrati nuo 3.0d e46. Pagal visaas 
>>>>> klibinimo proceduras ledas.
>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:hhthji$ohs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Pirk deveta :)
>>>>>>
>>>>>> O siaip nedidele cia kaina kaip dvimasiam smagraciui. Visur jos 
>>>>>> panasios.
>>>>>>
>>>>>> "Paulius" <pauliuszil@hotmail.com> parašė naujienų 
>>>>>> news:hhof7l$6bc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Niekas pardavinet nesiruosia. Viskas dziugina apart to smagracio... 
>>>>>>> tik kaina siek tiek mazesne galetu but.
>>>>>>>
>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>> news:hhnpka$k1k$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> dar yra variantas - perkniediji sankabą ir parduodi mašiną
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message 
>>>>>>>> news:hhnp5e$jnl$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> nieko nepazaisi. Nebent nori taip: sankaba keisi +darbai. Po to 
>>>>>>>>> sankaba+samgrati+darbai.
>>>>>>>>> "Paulius" <pauliuszil@hotmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>> news:hhn5sp$604$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Va, va del smagracio placiau prasyciau. Ka ten kaip ten zaisti 
>>>>>>>>>> galima,nekeiciant i nauja ? Manes ta lemtis laukia... Tik gaila 
>>>>>>>>>> 1500 lt uz ta daigta nauja moketi + darbai...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:hhio44$o39$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Kolonele viena karta. Sankaba su smagraciu keiciau. Galima buvo 
>>>>>>>>>>> smagracio nekeisti, pazaisti :) As nezaidziu.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Ablasiejus" <as@as.lt> parašė naujienų 
>>>>>>>>>>> news:hhifaf$hdp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> bet tai kolonele, (kelis kartus sakes?), sankaba (cia muset su 
>>>>>>>>>>>> smagraciu) - tai brangus ir ganetinai rimti gedimai, nesakyk. 
>>>>>>>>>>>> Plius, tavo buvo geru metu, ir su santykinai maza rida.
>>>>>>>>>>>> Geriau tegul turbina uzlinksta viena karta, negu site tavo 
>>>>>>>>>>>> isvardinti..
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>>>>>>> news:hhid5b$fn6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> Na as turejau e46 3.0d. Lengvai pabombintas iki ~250 aj ir 
>>>>>>>>>>>>> ~500nm (groundzero buvo isukes 272aj ir 514nm jei atmintis 
>>>>>>>>>>>>> neapgauna).
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Lietuvoje su juo buvo pralekta apie 100 k km. Rimtu gedimu 
>>>>>>>>>>>>> nebuvo. Vaziuokleje sakes karts nuo karto keisti reikdavo. 
>>>>>>>>>>>>> Plius sankaba+vairo kolonele. O kas liecia turbinas ir t.t., 
>>>>>>>>>>>>> tai laike.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "661" <661@661.org> parašė naujienų 
>>>>>>>>>>>>> news:hhg2sq$g3n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> kas per paukstis yr?amzinas klausimas 3.0d ar 2.0d?mitas apie 
>>>>>>>>>>>>>> turbu nelaikyma fake/true?3.0d e46 kada paskutiniai ein?
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> -- 
>>>>>>>>>>>>>> 661
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>