dar yra variantas - perkniediji sankabą ir parduodi mašiną "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message news:hhnp5e$jnl$1@trimpas.omnitel.net... > nieko nepazaisi. Nebent nori taip: sankaba keisi +darbai. Po to > sankaba+samgrati+darbai. > "Paulius" <pauliuszil@hotmail.com> wrote in message > news:hhn5sp$604$1@trimpas.omnitel.net... >> Va, va del smagracio placiau prasyciau. Ka ten kaip ten zaisti >> galima,nekeiciant i nauja ? Manes ta lemtis laukia... Tik gaila 1500 lt >> uz ta daigta nauja moketi + darbai... >> >> >> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:hhio44$o39$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kolonele viena karta. Sankaba su smagraciu keiciau. Galima buvo >>> smagracio nekeisti, pazaisti :) As nezaidziu. >>> >>> "Ablasiejus" <as@as.lt> parašė naujienų >>> news:hhifaf$hdp$1@trimpas.omnitel.net... >>>> bet tai kolonele, (kelis kartus sakes?), sankaba (cia muset su >>>> smagraciu) - tai brangus ir ganetinai rimti gedimai, nesakyk. Plius, >>>> tavo buvo geru metu, ir su santykinai maza rida. >>>> Geriau tegul turbina uzlinksta viena karta, negu site tavo isvardinti.. >>>> >>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>> news:hhid5b$fn6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Na as turejau e46 3.0d. Lengvai pabombintas iki ~250 aj ir ~500nm >>>>> (groundzero buvo isukes 272aj ir 514nm jei atmintis neapgauna). >>>>> >>>>> Lietuvoje su juo buvo pralekta apie 100 k km. Rimtu gedimu nebuvo. >>>>> Vaziuokleje sakes karts nuo karto keisti reikdavo. Plius sankaba+vairo >>>>> kolonele. O kas liecia turbinas ir t.t., tai laike. >>>>> >>>>> "661" <661@661.org> parašė naujienų >>>>> news:hhg2sq$g3n$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> kas per paukstis yr?amzinas klausimas 3.0d ar 2.0d?mitas apie turbu >>>>>> nelaikyma fake/true?3.0d e46 kada paskutiniai ein? >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> 661 >>>>>> >>>> >>>> >> >> > >