Tema: Re: q:e46 330d
Autorius: Paulius
Data: 2010-01-02 12:07:21
Va, va del smagracio placiau prasyciau. Ka ten kaip ten zaisti 
galima,nekeiciant i nauja ? Manes ta lemtis laukia... Tik gaila 1500 lt uz 
ta daigta nauja moketi + darbai...


"Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
news:hhio44$o39$1@trimpas.omnitel.net...
> Kolonele viena karta. Sankaba su smagraciu keiciau. Galima buvo smagracio 
> nekeisti, pazaisti :) As nezaidziu.
>
> "Ablasiejus" <as@as.lt> parašė naujienų 
> news:hhifaf$hdp$1@trimpas.omnitel.net...
>> bet tai kolonele, (kelis kartus sakes?), sankaba (cia muset su 
>> smagraciu) - tai brangus ir ganetinai rimti gedimai, nesakyk. Plius, tavo 
>> buvo geru metu, ir su santykinai maza rida.
>> Geriau tegul turbina uzlinksta viena karta, negu site tavo isvardinti..
>>
>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>> news:hhid5b$fn6$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Na as turejau e46 3.0d. Lengvai pabombintas iki ~250 aj ir ~500nm 
>>> (groundzero buvo isukes 272aj ir 514nm jei atmintis neapgauna).
>>>
>>> Lietuvoje su juo buvo pralekta apie 100 k km. Rimtu gedimu nebuvo. 
>>> Vaziuokleje sakes karts nuo karto keisti reikdavo. Plius sankaba+vairo 
>>> kolonele. O kas liecia turbinas ir t.t., tai laike.
>>>
>>> "661" <661@661.org> parašė naujienų 
>>> news:hhg2sq$g3n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> kas per paukstis yr?amzinas klausimas 3.0d ar 2.0d?mitas apie turbu 
>>>> nelaikyma fake/true?3.0d e46 kada paskutiniai ein?
>>>>
>>>> -- 
>>>> 661
>>>>
>>
>>