Va, va del smagracio placiau prasyciau. Ka ten kaip ten zaisti galima,nekeiciant i nauja ? Manes ta lemtis laukia... Tik gaila 1500 lt uz ta daigta nauja moketi + darbai... "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message news:hhio44$o39$1@trimpas.omnitel.net... > Kolonele viena karta. Sankaba su smagraciu keiciau. Galima buvo smagracio > nekeisti, pazaisti :) As nezaidziu. > > "Ablasiejus" <as@as.lt> parašė naujienų > news:hhifaf$hdp$1@trimpas.omnitel.net... >> bet tai kolonele, (kelis kartus sakes?), sankaba (cia muset su >> smagraciu) - tai brangus ir ganetinai rimti gedimai, nesakyk. Plius, tavo >> buvo geru metu, ir su santykinai maza rida. >> Geriau tegul turbina uzlinksta viena karta, negu site tavo isvardinti.. >> >> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >> news:hhid5b$fn6$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na as turejau e46 3.0d. Lengvai pabombintas iki ~250 aj ir ~500nm >>> (groundzero buvo isukes 272aj ir 514nm jei atmintis neapgauna). >>> >>> Lietuvoje su juo buvo pralekta apie 100 k km. Rimtu gedimu nebuvo. >>> Vaziuokleje sakes karts nuo karto keisti reikdavo. Plius sankaba+vairo >>> kolonele. O kas liecia turbinas ir t.t., tai laike. >>> >>> "661" <661@661.org> parašė naujienų >>> news:hhg2sq$g3n$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kas per paukstis yr?amzinas klausimas 3.0d ar 2.0d?mitas apie turbu >>>> nelaikyma fake/true?3.0d e46 kada paskutiniai ein? >>>> >>>> -- >>>> 661 >>>> >> >>