Niekas pardavinet nesiruosia. Viskas dziugina apart to smagracio... tik kaina siek tiek mazesne galetu but. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hhnpka$k1k$1@trimpas.omnitel.net... > dar yra variantas - perkniediji sankabą ir parduodi mašiną > > "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message > news:hhnp5e$jnl$1@trimpas.omnitel.net... >> nieko nepazaisi. Nebent nori taip: sankaba keisi +darbai. Po to >> sankaba+samgrati+darbai. >> "Paulius" <pauliuszil@hotmail.com> wrote in message >> news:hhn5sp$604$1@trimpas.omnitel.net... >>> Va, va del smagracio placiau prasyciau. Ka ten kaip ten zaisti >>> galima,nekeiciant i nauja ? Manes ta lemtis laukia... Tik gaila 1500 lt >>> uz ta daigta nauja moketi + darbai... >>> >>> >>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>> news:hhio44$o39$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kolonele viena karta. Sankaba su smagraciu keiciau. Galima buvo >>>> smagracio nekeisti, pazaisti :) As nezaidziu. >>>> >>>> "Ablasiejus" <as@as.lt> parašė naujienų >>>> news:hhifaf$hdp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> bet tai kolonele, (kelis kartus sakes?), sankaba (cia muset su >>>>> smagraciu) - tai brangus ir ganetinai rimti gedimai, nesakyk. Plius, >>>>> tavo buvo geru metu, ir su santykinai maza rida. >>>>> Geriau tegul turbina uzlinksta viena karta, negu site tavo >>>>> isvardinti.. >>>>> >>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hhid5b$fn6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Na as turejau e46 3.0d. Lengvai pabombintas iki ~250 aj ir ~500nm >>>>>> (groundzero buvo isukes 272aj ir 514nm jei atmintis neapgauna). >>>>>> >>>>>> Lietuvoje su juo buvo pralekta apie 100 k km. Rimtu gedimu nebuvo. >>>>>> Vaziuokleje sakes karts nuo karto keisti reikdavo. Plius >>>>>> sankaba+vairo kolonele. O kas liecia turbinas ir t.t., tai laike. >>>>>> >>>>>> "661" <661@661.org> parašė naujienų >>>>>> news:hhg2sq$g3n$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> kas per paukstis yr?amzinas klausimas 3.0d ar 2.0d?mitas apie turbu >>>>>>> nelaikyma fake/true?3.0d e46 kada paskutiniai ein? >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> 661 >>>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>> >> >>