Tema: Re: parkingas
Autorius: FH
Data: 2012-11-28 15:11:33
koks skirtumas koki vairuoju. nors ir maskviciu. Nemanau kad tas 5 metu
senumo universalas kaskuom ypatingas ir kaskoks ranku darbo sedvras.
Mano irgi visos dureles apdauzytos buvo po keliu savaiciu kai susitvarkiau
kebula. Ir sukale taip, kad net poliravimas nepades. Bet tai nereiskia kad
galiu statyti kur noriu ir kaip noriu. Jei jau taip saugai masina - nusipirk
garaza ir apkalk sienas guma. Bus tikrai saugu

"slavik&dimon"  wrote in message news:k93avn$v70$1@trimpas.omnitel.net...

siaip koki auto vairuoji pats, jeigu nepaslaptis :) ?

Dar buna variantu, kad zmones taip stato, kadangi nenori rasti duobiu
ant dureliu arba nubrozdintu bamperiu, nes kieme ne visi moka
statyti... :)

On 2012-11-26 18:39:52 +0200, FH said:

> jei tau cia normalus parkingas, tai daugiau tavo nuomone man neidomi.
> Isvaziuot galiu, visi irgi pravaziuoja. Siaip uzknisa pohuistai
>
> "VNO"  wrote in message news:k904ln$o65$1@trimpas.omnitel.net...
>
> rimtai negali isvaziuoti is kiemo? :D
> ar siaip tik turi laisvo laiko papezeti newsuose?
>

> VNO
> "FH" <nera@nera.lt> wrote in message

>>> suprastu