Tema: Re: parkingas
Autorius: esquir.es
Data: 2012-11-27 18:59:13
vat man toks klausimas skaitant mero patarejo nusipezejimus kyla - o chule
ble savivaldybe nemazina vilniaus gatviu tranzitinio patrauklumo
pritaikydama nyderlandu patirti ir nutiesdama achujenos kokybes gatves su
teisingu 100% ju ilgio apsvietimu + pozeminiais tuneliais dviratininkams,
pestiesiems, sunims / katems ir skruzdelems?

p.s. KEDai, aciu savivaldybei uz tuskulenu gatves pereju apsvietima, tikrai
geras!