Tema: Re: parkingas
Autorius: Andr
Data: 2012-11-26 23:58:39
Cia yra kasdienybe kauno miegamuosiuose rajonuose. Tiek is parkuotojo puses,
tiek is nesugebancio isvaziuot is kiemo puses. Negi tikrai tau isvazinejant
is kiemo reikia matomumo i abi puses po 100m, kitaip kaip maza mergaite
verki, kokie visi blogi ir poxuistai. Cia suprasciau, kad gyventume
idealiame pasaulyje ir cia butu paskutine likusi blogybe, o dabar...

"FH"  wrote in message news:k9060o$pcj$1@trimpas.omnitel.net...

jei tau cia normalus parkingas, tai daugiau tavo nuomone man neidomi.
Isvaziuot galiu, visi irgi pravaziuoja. Siaip uzknisa pohuistai

"VNO"  wrote in message news:k904ln$o65$1@trimpas.omnitel.net...

rimtai negali isvaziuoti is kiemo? :D
ar siaip tik turi laisvo laiko papezeti newsuose?

VNO