Tema: Re: )
Autorius: Salas
Data: 2012-07-20 09:01:50
Tai turbut jau DE tave pazysta,
Ateini, jie tave pamato ir issisiepia, zino, kad reikes kokio PATCH'iaus
Playstaynionui :)

"YZF"  wrote in message news:ju9hop$bku$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane nera atmazkiu, pas mane yra reali patirtis. O vat pizdelintoju is
serijos 'kazkas man kazkur _viena_karta_ sake' arba 'pajutau kazka kitokio'
tai pilna. Todel jeigu pizdelintojams kazkas nepatinka, tegu patys patiria
viska savo kailiu ir nereikes uzsipisineti.

Esu buves daugybe kartu pas ivairius DE dylerius ir nei karto nemaciau tokiu
perkreiptu veidu kaip pas SilberAuto. Niekada. Visada buvo normaliai
aptarnaujama su tikslu padeti isspresti problema o ne pasiusti mintyse nx. O
pas Silberi, kiekviena karta (100%) ateini kaip kokios malones prasyti, kad
tik ju didenybe teiktusi kazka atlikti. Ir cia yra realios patirties
palyginimas.

Todel jeigu pizdelintojai nori kazka papasakoti ka kur girdejo garaze
snekant, arba siaip parasyti nesamoniu i eteri, tai tegu drasiai uzsipisa.

"Dainiushas"  wrote in message news:ju9gkt$ai0$1@trimpas.omnitel.net...

jau pradedi užpist tos  tavo atmazkės....