Tema: Re: )
Autorius: YZF
Data: 2012-07-18 19:51:03
Tu pasidomek apie privaloma checklista, ir koks jis istikruju yra. Tada bus
aisku kad masina gali tarnauti daug ilgiau jeigu bus daroma viskas pagal
pilna checklista. Bet kai kas noredamas sutaupyti turi daug laisvo laiko
vazineti po servisus kas puse metu.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Nu jo - protingesni per kiekviena aptarnavima dar ir lemputes pasikeicia, o
ne vien tik pagal privaloma checklist'a.

"YZF"  wrote in message news:ju6p9d$388$1@trimpas.omnitel.net...

Nesenai nugirdau viena istorija viename oficialiame servise:

Klientas atvaro dzipa, tipo kondiske neveikia. Parejo.

Serviso vadybininkas skambina po masinos patikrinimo, sako: 'viskas gerai su
ta kondiske, jums nepucia salcio nes salono oro filtro niekada
nekeitet.Uzsikimses visiskai.'

Klientas: 'eee ble, taigi aptarnavima pastoviai pas jus darom, viska ten
keiciam, kaip galejo tas filtras uzsikisti???'

Serviso vadybininkas: 'Jus kai pas mus atvarot masina tai sakot pakeisti
tepalus ir tepalo filtra.Tai mes taip ir padarom.Daugiau nieko ir nedarom
tai masinai'.