Tema: Re: )
Autorius: Caponi
Data: 2012-07-18 23:32:07
Nu sunku dabar speliot, as pats masinu remontu neuzsiimu, tai nei kainu tiksliai zinau, nei visu
techniniu ardymo-surinkimo niuansu, tik instinktyviai pasirode, kad uz viena guoli beveik 1KLt yra
daugoka...
Taciau bet kokiu atveju kiekviena marke turi savu niuansu ir "paslapciu", tai va ir gaunasi, kad
bendro profilio servisai kartais neturi reikalingu ziniu ir/ar irankiu, garaziukai kartais is
ilgametes praktikos zino daugiau, bet su irankiais ir prietaisais dar sunkiau, atstovybes, kaip
taisykle, turi viska, bet kai didzioji dalis darbo yra deliojimas varneliu ant cheklisto, tai
nekasdieniniu gedimu diagnozuot jau nebesugeba. Man per savo gyvenima teko ne viena ir ne dviem
masinom rupintis (ne tik savo ir zmonos, bet neretai ir tevo, uosvio, vienu metu ir imones keli
aparatai ant mano galvos buvo), tai servisas ne vienas "isbandytas" buvo ir isvada vienareiksmiska -
besispecializuojantis konkrecioj markej nedidelis servisiukas ar "privatininkas" yra idealus
pasirinkimas beveik visada garatuojantis ramia galva ir dazniausiai netoli minimalaus imanomo
islaidu dydi (t.y. visiskas "dede Vasia" padarytu kiek pigiau, detales irgi gal pigesnes galima
surast, bet kaip paprastai tie mano mineti servisiukai detaliu atzvilgiu gali rekomenduot optimalius
variantus). Visa problema tokius meistrus surast, bet kai jau randi, tai paskui keiciant automobili
buna labai svarus argumentas nekeist markes :-)

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance