Tema: Re: )
Autorius: Salas
Data: 2012-07-19 12:35:50
papildymas:

„Dabar kiekvienas automobilio savininkas pats gali rinktis, kur atlikti
garantinę priežiūrą.
Tačiau tas nepriklausomas remontininkas turi naudoti tik gamintojo
pripažintas ir sertifikuotas detales, eksploatavimo priemones ir gaminius."

citata is :
http://www.lrytas.lt/-12771444221275837461-automobilio-garantija-k%C4%85-slepia-skai%C4%8Diai.htm

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Oficialaus levelio nera. Jei servisas, net ir ne pardavejo, kuriam tokie
darbai yra iprasta ukine veikla atliks garantinius aptarnavimus, dyleris
nelabai gali ka ir pasakyt. O ir prasmes nera shakotis.

"Caponi"  wrote in message news:ju8it0$bts$1@trimpas.omnitel.net...

As i sita klausima labai nesigilinau, bo mano auto ne naujos, bet ar tas
servisas neturi turet tam
tikro "levelio" (ten kokiu sertifikatu but prisirinkes ir pan.), kad
garantija palaikyt?

--
Caponi
Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance