Tema: Re: ARX :)
Autorius: Tomas D.
Data: 2012-07-19 00:31:44
Nu sheip buvau nuvares savo Sorento pas pati Kia servisa, tai paskaiciavo
visus tepalus +/-600Lt + darbai uz visu pakeitima iki 300Lt. Vienzo dave
zhodi, kad iki 900Lt tikrai bus su viskuo. I ta ieina:
Variklio alyvos keitimas + filtras
Greiciu dezes alyvos keitimas
Priekinio ir galinio tiltu alyvos keitimas
Razdatkes alyvos keitimas

Tepalus jie ten parenka kokie turi but ir kokius naudoja nuo saves. Ash
kokio 80W15 nei chiupinejes nesu :-)